انهدام باند ۱۰ نفره اراذل و اوباش در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۱۰ نفره اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری و رعب و وحشت باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از طرح‌ها و اقداماتی که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دارد، برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت است.

وی افزود: به دنبال شکایت‌های واصله مبنی بر اینکه ۱۰ نفر از افراد شرور با ایجاد درگیری، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان یکی از محلات شهر اصفهان شده و آسایش آنها را سلب کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: شب گذشته اعضای این باند که در یک منزل دورهم جمع شده بودند با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای مأموران شناسایی شدند و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف چهار قبضه اسلحه جنگی و پنج قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل، تصریح کرد: متهمان مذکور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش در مقاطع مختلف به صورت ویژه توسط گروه ضربت پلیس شهرستان اصفهان ادامه دارد و مأموران با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا فضای امنی را برای شهروندان فراهم سازند.

وی با بیان اینکه بهترین اقدام برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام پیش‌دستانه است، اضافه کرد: شهروندان با سامانه تلفنی ۱۱۰ بسیار می‌تواند مفید و مؤثر باشد و هر زمانی که با موضوعات خاص و موارد مشکوک مواجه شدند، مراتب را از طریق این سامانه به ما اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد شود.

کد خبر 660191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.