۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
مشخصات گوشی مقاوم Nokia XR21 5G فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی نوکیا XR21 5G به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است و با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی نوکیا XR21 5G که اخیراً معرفی شده است، دارای نمایشگر ۶.۴۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی آن قرار گرفته شده است. همچنین یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی یادشده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین هشت مگاپیکسلی می‌‎شود. این محصول قادر است ویدئوهایی با رزولوشن 1080p را ثبت کند.

گوشی نوکیا XR21 5G به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است و با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی از طریق یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

گزینه‌های اتصال گوشی نوکیا XR21 5G شامل شبکه 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث 5.2، GPS و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‎‌شود. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری گوشی قرار گرفته شده است. گوشی نوکیا XR21 5G گواهی IP68 را دریافت کرده است، وزن آن تقریباً ۲۳۵ گرم است و با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‎‌شود.

کد خبر 657595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.