۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
گوشی POCO F5 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی POCO F5 Pro با استفاده از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی POCO F5 Pro که در نهم می به صورت جهانی عرضه خواهد شد، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۳۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین نمایشگر قرار گرفته شده است. گوشی هوشمند یادشده به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی POCO F5 Pro با استفاده از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک فلاش نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گزینه‌های اتصال گوشی POCO F5 Pro شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای 802.11ax، بلوتوث 5.3، NFC، GPS و یک پورت USB-C می‎‌شود. ابعاد این محصول ۸.۵ * ۷۵ * ۱۶۲.۸ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲۰۴ گرم است.

کد خبر 657350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.