گوشی Oppo A98 5G  از فناوری شارژ سریع 67 وات بهره می‌برد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A98 5G از فناوری شارژ سریع 67 وات بهره می‌برد و دارای باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو تابستان سال گذشته گوشی هوشمند A97 5G را در سراسر دنیا معرفی کرد، این محصول از نمایشگر ۹۰ هرتزی LCD و تراشه مدیاتک Dimensity 810 بهره می‌برد. در حال حاضر نیز به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد جانشین این محصول را با نام Oppo A98 5G عرضه کند.

محصول جدید از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد و دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. احتمالاً گوشی Oppo A98 5G به تراشه Snapdragon 778G مجهز خواهد شد و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی Oppo A97 5G دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این محصول دارای بلندگوهای استریو دوگانه است و از فناوری صوتی Dirac پشتیبانی می‌کند. این محصول بسیار سبک است و وزن آن ۱۸۸ گرم است، ابعاد آن نیز ۷.۹۹ * ۷۵.۱ * ۱۶۳.۸ میلی‌متر است.

گوشی Oppo A97 5G از تراشه مدیاتک Dimensity 810 بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌‎شود. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین ۴۸ و دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

گوشی Oppo A97 5G دارای سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای دوگانه، بلوتوث، یک پورت USB Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 649229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.