گوشی Poco F5 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Poco F5 Pro دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی Poco F5 Pro محصول ری‌برند شده گوشی Redmi K60 است، تائید شده که شماره مدل این محصول جدید 23013PC75G است. گوشی Poco F5 Pro دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDDR5 همراه می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Poco F5 Pro با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. این محصول احتمالاً با حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و با استفاده از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Poco F5 Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت آن نیز درون نمایشگر قرار گرفته است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه گوشی Poco F5 Pro منتشر نشده است، اما عدد ۲۳۰۱ موجود در شماره مدل این محصول نشان می‌دهد که به زودی در ماه ژانویه عرضه خواهد شد.

کد خبر 631235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.