آخرین پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای کشور + جزئیات

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، سمنان و بعضی مناطق استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران و سواحل دریای خزر، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر، احتمال شکل‌گیری ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد شدید وجود دارد و فردا سامانه بارشی در جنوب و جنوب شرق فعال خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: فردا _پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه_ در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال سمنان و شرق تهران، بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: روز جمعه بارش در مناطق ذکر شده و خراسان جنوبی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت و روز شنبه در استان‌های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سواحل دریای خزر و بعضی مناطق شمال غرب، بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیائیان گفت: روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب، بارش در شمال غرب تشدید خواهد شد و در سواحل دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی، بارش پراکنده ادامه خواهد داشت؛ همچنین در دو روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۱ است و در روز _‌پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه_ قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد همراه با رگبار باران با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۲ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 657137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.