دستگیری ۴۵۰ نفر از مروجان کشف حجاب در فضای مجازی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی ۴۵۰ صفحه در فضای مجازی که اقدام به تبلیغ کشف حجاب در جامعه می‌کردند و دستگیری گردانندگان آن توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح مقابله با کشف حجاب در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، فعالیت صفحات مجازی که اقدام به تبلیغ و تشویق و به تصویر کشیدن کشف حجاب کنند، مورد رصد قرار می‌گیرد و با گردانندگان آنها برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین در این طرح فعالیت تبلیغاتی تمام واحدهای صنفی در فضای مجازی نیز رصد می‌شود، افزود: در حوزه‌هایی مانند آتلیه‌ها، باشگاه‌ها، مزون‌ها، مدلینگ‌ها و سایر عرصه‌های مختلف فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان با دقت و هوشیاری ورود کردند و هر گونه صفحه‌ای که عفت عمومی را زیر پا قرار دهد و اشاعه‌دهنده بی‌عفتی، ابتذال و مغایر با فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی باشد را مورد پیگرد قانونی قرار می‌دهیم.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب فراجا که از بیست‌وششم فروردین‌ماه شروع شد، در طول ۱۰ روز گذشته ۴۵۰ صفحه در فضای مجازی که مصداق بی‌عفتی در جامعه بودند توسط کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی از دستگیری گردانندگان این صفحات و معرفی آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کشف حجاب، اشاعه فرهنگ برهنگی و لایوهای غیراخلاقی از جمله موارد رصد شده در این صفحات بودند.

کد خبر 656995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.