آشنایی با انواع سقف‌ها و سایبان‌های مدرن
سقف متحرک

سقف‌ها و سایبان‌های مدرن برای کنترل تابش نور مستقیم آفتاب، کنترل دما و نیز برای کنترل بارش باران و برای انواع محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سقف‌ها و سایبان‌ها معمولا متحرک هستند و با استفاده از ریموت باز و بسته می‌شوند.

اگر حیاطی بزرگ و دلباز دارید و یا برای حیاط ویلای خود به دنبال یک سایبان مدرن و زیبا هستید، بهتر است تا با انواع مدل‌های سایبان مدرن با سقف ثابت و متحرک، آشنا شوید. سایبان‌ها انواع بسیار متنوعی دارند و برای استفاده از هوای دلپذیر بهار و تابستان بدون اذیت شدن از گرما و نور شدید خورشید، بسیار مناسب هستند. به علاوه بسیاری از این سایبان‌ها، می‌توانند دمای هوا را نیز به خوبی در خود به صورت مطبوعی حفظ کنند و یک محیط ایزوله از بیرون به وجود آورند. در ادامه با این سایبان‌ها و سقف‌های مدرن بیشتر آشنا می‌شویم و درباره شرکت پادناتنت که طراح، تولیدکننده و عرضه‌کننده این سازه‌ها است، بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع سقف و سایبان‌های مدرن

کشور ما کشوری آفتاب‌خیز و گرم است و داشتن یک سایبان دلچسب و زیبا برای گذراندن یک روز و یا پایان روز خنک، یکی از ملزومات هر خانه ویلایی، تراس و یا حیاط است. به علاوه بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها نیز برای فضای بیرونی خود و کنترل باد و آفتاب و باران، نیاز به سایبان دارند. این سازه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کرده و از ما در برابر باران نیز تا حد زیادی محافظت کنند.

این سایبان‌های مدرن معمولاً به حالت متحرک ساخته می‌شوند. سقف این سایبان‌ها با استفاده از یک موتور الکتریکی و یا به صورت دستی، باز و جمع می‌شود. به این صورت، شما می‌توانید هم از فضا و هوا لذت ببرید و هم برای ساعاتی از سایبان نیز استفاده کنید. تنوع بالایی نیز در انواع مدل‌های این سایبان‌ها وجود دارد که آن‌ها را برای فضاهای گوناگون و در زیربناهای مختلف مناسب می‌کند. در ادامه با این سایبان‌ها با سقف متحرک، بیشتر آشنا خواهیم شد.

سقف متحرک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سقف متحرک چیست

یکی از محصولات برتر و پرفروش در مجموعه پادناتنت، سقف‌های متحرک است. این سقف‌ها با استفاده از متریال‌های گوناگون اجرا شده و اندازه‌های گوناگونی دارد. سقف‌های متحرک با استفاده از ریموت و موتور الکتریکی در کمترین زمان باز و بسته می‌شوند. انواع این سقف‌ها عبارت است از:

  • سقف شیشه‌ای متحرک
  • سقف تمام آلومینیومی متحرک
  • سقف شیشه‌ای متحرک

این سقف‌ها می‌توانند مزایای هر دو محیط باز و بسته را برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و نیز برای بالکن، تراس، پارکینگ خودرو، آلاچیق‌ها و یا روف‌گاردن فراهم کنند. این سازه‌ها سبک و بادوام هستند و می‌توانند فضای بیرونی و درونی انواع ساختمان‌ها را به هم پیوند دهند.

سقف پارچه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

سقف‌های پارچه‌ای نمونه از سقف‌های متحرک به کار رفته در ساختمان‌های گوناگون هستند. این سازه‌ها با استفاده از انواع پارچه بادوام و سازه‌های فلزی به همراه یک موتور الکتریکی برای باز و جمع شدن کار می‌کنند. سازه های پارچه ای را می‌توان در انواع محیط‌های عمومی مانند رستوران و کافه، ادارات و زمین‌ها بازی و یا برای ساختمان‌های خصوصی مانند تراس، بالکن، سقف استخر، خیاط خلوت و انواع آلاچیق استفاده نمود.

سقف پارچه‌ای چیست

در این نوع از سایبان‌های مدرن از متریال‌های باکیفیت و بادوام استفاده می‌شود. پارچه در این سازه‌ها از جنس پلی‌استر و دو طرف پی‌وی‌سی که به کانتینری نیز معروف است، استفاده می‌شود. به علاوه برای باز و بسته شدن سقف نیز از بهترین موتورها یعنی نیم اسب موتوژن به همراه ریموت بهره برده شده است.

سقف غشایی و سایبان‌های چادری

یکی از انواع بسیار پرطرفدار سقف‌هایی غشایی، سایبان‌های چادری هستند. در این میان مدل کایت بیشتر از همه به دلیل شکل زیبا و دکوراتیو آن، جلب نظر می‌کند. این سازه به دلیل شکل مدرن و شیک و همچنین سایه مناسبی که ایجاد می‌کند، بسیار مورد توجه پیمانکاران قرار دارد. اجرای این مدل از سقف غشایی در فضاهای کوچک و بزرگ قابل اجرا است و برای تراس، حیاط منازل، ویلاها و یا حتی برای انواع فضاهای عمومی مانند پارک، ویلاسازی، مجموعه‌های تجاری و یا رستوران‌ها نیز کاربرد فراوان دارد.

سخن آخر

سایبان‌های مدرن و سقف‌های متحرک کاربرد فراوانی برای کنترل نور خورشید و باد و باران در انواع محیط‌های بیرونی دارند. این سازه‌ها همچنین، کاربرد فراوانی در زیباسازی انواع ساختمان‌های عمومی و خصوصی دارد. انواع بسیار متنوعی از این سایبان‌ها و سقف‌ها در بازار موجود است که باید بنا به متراژ فضا و نیز کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال خرید یکی از این سایبان‌ها و یا سازه های پارچه ای هستید، می‌توانید از خدمات و محصولات شرکت پادناتنت دیدن نمایید. این برند با سابقه فراوان در زمینه تولید انواع سقف متحرک و سازه‌ها و سایبان‌های مدرن، در این زمینه پیشتاز است.

کد خبر 656617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.