۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
طراحی احتمالی گوشی OPPO Find N3 فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اخیرا طراحی احتمالی گوشی OPPO Find N3 در وبسایت ویبو مشاهده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طراحی احتمالی گوشی OPPO Find N3 که در وبسایت ویبو منتشر شده است، نشان می‌دهد که این محصول دارای یک نمایشگر بیرونی و داخلی بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی خود، Find N2، است و با طراحی متفاوتی عرضه خواهد شد. این گوشی تاشو با دیگر محصولات بازار چین مانند Huawei Mate X3، Vivo X Fold 2 و سامسونگ Galaxy Z Fold 5 به رقابت می‌پردازد.

کلیدهای تنظیم صدا و پاور در لبه سمت چپ گوشی OPPO Find N3 قرار گرفته شده است، حسگر اثرانگشت نیز با کلید پاور ادغام شده است. به نظر می‌رسد که اندازه نمایشگر بیرونی این محصول هشت اینچ است و رزولوشن ۲۴۴۰ * ۲۲۶۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که یک نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی +FHD نیز برای آن در نظر گرفته شود.

گوشی OPPO Find N3 احتمالاً به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، اطلاعاتی در مورد شارژ سریع و شارژ بی‌سیم این گوشی هوشمند ارائه نشده است.

انتظار می‌رود که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی OPPO Find N3 تعبیه شود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 و یک دوربین با زوم پریسکوپ می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق عرضه محصول یادشده در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 656464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.