۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
گوشی تاشو Vivo X Fold 2 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو Vivo X Fold 2 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو قصد دارد گوشی تاشو جدید Vivo X Fold 2 را در کنار دیگر گوشی‌های Vivo X Flip و Vivo Pad 2 در ماه جاری میلادی در چین عرضه کند. گوشی تاشو Vivo X Fold 2 دارای نمایشگر ۸.۰۳ اینچی تاشو AMOLED E6 با رزولوشن ۱۹۱۶ * ۲۱۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت است. این محصول با نمایشگر بیرونی ۶.۵۳ اینچی AMOLED E6 نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۶۰۰ نیت عرضه می‌شود.

گوشی تاشو Vivo X Fold 2 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری OriginOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تاشو Vivo X Fold 2 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX866، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 و یک دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر اصلی آن قرار دارد، البته یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیگر نیز روی نمایشگر خارجی آن تعبیه شده است.

کد خبر 652789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.