۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
هندزفری Mivi DuoPods K1 وارد بازار هند شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Mivi DuoPods K1 با قیمت ۱۲ دلار وارد بازار هند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هندزفری Mivi DuoPods K1 که اخیراً در هند رونمایی شد، دارای درایورهای ۱۰.۵ میلی‌متری با پخش صدای باس عمیق قدرتمند است و از جدیدترین فناوری بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند که محدوده ۱۰ متری برای اتصال را ارائه می‌دهد. این محصول از طراحی شیک برخوردار است و خروجی صدای باکیفیت را تضمین می‌کند.

هندزفری Mivi DuoPods K1 دارای میکروفون دوگانه برای بهبود وضوح صدا و پشتیبانی از دستیار صوتی است. این محصول گواهی IPX4.0 را دریافت کرده است و در برابر عرق، گردوغبار و آب مقاوم است، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی از آن برای ورزش در محیط باز استفاده کنند. شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری مورد استفاده در این مدل هندزفری تا ۴۲ ساعت شارژدهی دارد.

هندزفری Mivi DuoPods K1 از فناوری حذف نویز محیطی و کدک‌های صوتی AAC/SBC پشتیبانی می‌کند. این محصول به تراشه AI ENC مجهز شده است و هر کدام از سری‌های هدفون دارای یک باتری ۳۵ میلی‌آمپر ساعتی است در حالی که کیس شارژ آن نیز از باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هندزفری یادشده در عرض ۶۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌‎شود. یک کابل شارژ Micro USB نیز در بسته‌بندی این محصول وجود دارد.

هندزفری Mivi DuoPods K1 با یک سال گارانتی و با قیمت اولیه ۱۲ دلار و در رنگ‌های مشکی، بژ، صورتی و آبی در هند عرضه می‌‎شود.

کد خبر 656394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.