عزم جدی تگزاس در بهره‌برداری از انرژی باد

مدیران تگزاس آمریکا از تولید ۴۵ درصدی انرژی سراسر ایالت از نیروی باد خبر داده‌اند که به دنبال آن، مشتریان از تخفیف ۵۰ درصدی برای تولید انرژی پاک برخوردار خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران تگزاس مدعی شده‌اند که پس از راه‌اندازی توربین‌های بادی در سراسر ایالت، حامیان تولید انرژی تجدیدپذیر قادر خواهند بود با بهره‌گیری از تخفیف ۵۰ درصدی باشگاه‌هایی برای این منظور ایجاد کنند. از آن‌جا که تاکنون گروه‌های داوطلب بی‌شماری خواهان راه‌اندازی باشگاه‌هایی برای تولید انرژی پاک در سراسر تگزاس، به‌ویژه در جنوب آن شده‌اند، در نتیجه پیاده‌سازی طرح جدید می‌تواند به تولید نامحدود نیروی بادی منجر شود که در پی آن، نه‌تنها هزینه مصرف انرژی شهروندان کاهش قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد، بلکه انتشار گازهای آلاینده و به دنبال آن تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا در منطقه به حداقل خواهد رسید.

عزم جدی تگزاس در بهره‌برداری از انرژی باد

در این راستا، کمپانی بریتانیایی Octopus Energy که در زمینه انرژی تجدیدپذیر تخصص دارد، طرح راه‌اندازی باشگاه‌های هواداران نیروی پاک را به مدیران جنوب تگزاس که نیروی باد در آن به‌وفور قابل دسترسی است پیشنهاد کرد و آن را رویکردی مناسب برای کاهش هزینه‌های مصرف انرژی در سراسر منطقه دانست. مدیران این کمپانی ادعا کرده‌اند که تشویق مشتریان به دنبال کردن سیگنال‌های هزینه می‌تواند به کاهش قابل‌توجه هزینه تولید و مصرف انرژی تجدیدپذیر منجر شود.

کمپانی Octopus Energy به منظور حمایت از این طرح در نظر دارد از تکنولوژی ابر-محور خود برای ایجاد بستری نرم‌افزاری بهره بگیرد و آن را در اختیار مشتریان این رویکرد در شهرهای مک‌آلن، براونزویل، هارلینجن، ادینبرگ و مناطق شهری جزیره پادری جنوب در تگزاس جنوبی قرار دهد.

البته پیش از این نیز کمپانی Octopus Energy به پیاده‌سازی طرح مشابهی در بریتانیا پرداخته است که مصرف صددرصدی انرژی پاک و هزینه صفر مصرف انرژی در آن را به دنبال داشته است. البته مدیران تگزاس در نظر دارند در مقایسه با رویکرد پیاده شده در بریتانیا، به ایجاد شبکه‌هایی کاملاً جدید و مستقل از شبکه‌های شهری کنونی به‌وجود بیاورند تا نرخ سوخت فسیلی ناشی از آن‌ها را به صفر برسانند و از این طریق نیز به کاهش بیشتر انتشار کربن و به دنبال آن، به حداقل رساندن تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا را برای سراسر ایالت به ارمغان بیاورند.

عزم جدی تگزاس در بهره‌برداری از انرژی باد

کد خبر 656284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.