چگونه یک بنر و پوستر حرفه‌ای برای عید غدیر طراحی کنیم؟
طرح دات آی آر مرجع دانلود انواع طرح لایه باز عید غدیر خم

در این مقاله از وب‌سایت ایمنا در رابطه با موضوع طرح لایه باز عید غدیر برای مجالس و مناسبت‌های مذهبی صحبت می‌کنیم و به شما اطلاعات زیادی را از میزان تفاوت آن تا ویژگی‌های هرکدام از آن ها برای شما دوستان محترم بازگو خواهیم کرد.

به همین خاطر اگر به دنبال کسب اطلاعات در زمینه بنر عید غدیر و یا تفاوت‌های طرح لایه باز عید غدیر به طرح‌های دیگر هستید، می‌توانید تا انتهای این محتوا از گروه خبری ایمنا با ما همراه باشید.

تاریخچه عید غدیر و اهمیت بنرهای لایه باز این مناسبت

عید غدیر ازجمله بزرگ‌ترین مناسبت‌ها و اعیاد شیعیان جهان بوده که در چنین روزی یعنی روز هجدهم ذی‌الحجه پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) امام علی (ع) را به خلافت و امامت منصوب نمودند و این واقعه غدیر در مراسم حج در سال دهم هجری و در سرزمین غدیر خم اتفاق افتاد. همانا شکوه عید غدیر عظمت شکل‌گیری مذهب تشیع و شاید دین اسلام می‌باشد چرا که خداوند در روز عید غدیر به پیامبر فرمود: "ای پیامبر، آنچه را از جانب پروردگارت بر تو نازل‌شده، ابلاغ کن که اگر چنین نکنی، رسالت او را ابلاغ و نهایی نکرده‌ای." پس عید غدیر گرچه برای شیعیان مهم است و در ایران تعطیل رسمی است. طبق یک سنت دیرینه، شیعیان جهان عید غدیر خم را بسیار بااهمیت جشن می‌گیرند و عید فطر، عید قربان و دیگر اعیاد مسلمانان را در مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌کنند. با توجه به اهمیت این عید مبارک ما به این مناسبت توجه ویژه‌ای داریم و به چاپ طرح بنر عید غدیر اقدام می‌کنیم. به منظور چاپ بنر عید غدیر، جدیدترین طرح‌های بنر چندلایه شامل المان‌های مختلف ازجمله طرح لایه باز بنر عید غدیر، طرح لایه باز پوستر عید غدیر و... را امتحان کرده‌ایم و همچنین برای جشن عید غدیر، طرح عید غدیر، طرح بیلبورد عید غدیر، طرح بنر تبریک عید غدیر، طرح بنر اطلاع‌رسانی عید غدیر و طرح بنر خطبه و حدیث عید غدیر در ابعاد مختلف را در اختیار کاربران قرارگرفته است. شاید بگویید که مرجع معتبر برای اخذ طرح‌های لایه باز را نمی‌شناسیم و ما در رسانه ایمنا به شما عزیزان طرح دات آی آر را پیشنهاد می‌دهیم. در این وب‌سایت معتبر طرح‌های بنر متنوعی برای سایر اعیاد و مناسبت‌های مذهبی در اختیار شما کاربران گرامی قرارگرفته و شما می‌توانید تنها اقدام به دانلود هر طرح داخواهی کنید.

انواع طرح بنر اطلاع رسانی و پوستر تبریک عید غدیر خم لایه باز -tarh.ir

ویژگی طرح لایه باز بنر غدیر خم

اما در ابتدا باید شما را با ویژگی‌های طرح لایه باز بنر عید غدیر بیشتر آشنا کنیم. ویژگی‌های بنر و پوستر لایه باز عید غدیر در رسانه طرح دات آی آر عبارتند از:

  • کاملاً لایه باز و قابل طراحی
  • دارای ابعاد استاندارد
  • دارای رزولوشن باکیفیت
  • استفاده آسان و راحت از آن
  • طراحی‌شده به‌صورت لایه باز و Smart Objects
  • قابل‌استفاده و ویرایش در نرم‌افزارهای ادیت همچون فتوشاپ و...
  • علاوه بر کم‌حجم بودن، دارای کیفیت عالی می‌باشند.
  • شیک و حرفه‌ای

تفاوت طرح، بنر و پوستر لایه باز عید غدیر چیست؟

بین طرح‌های لایه باز بنر و پوستر عید غدیر تفاوت‌هایی وجود دارد که در ادامه به بیان هریک از آن‌ها می‌پردازیم. حتماً می‌دانید که به‌تمامی طرح‌ها و فایل‌های گرافیکی قابل‌ویرایش، طرح‌های لایه‌ باز می‌گویند که در طرح لایه باز عید غدیر طراح به‌تمامی بخش‌های طرح دسترسی داشته و می‌تواند اقدام به ویرایش آن کند.

اما در بنر لایه باز عید غدیر، طرح بنر باکیفیت بالا طراحی‌شده و شامل تایپوگرافی، احادیث و المان‌های مرتبط با عید غدیر و... می‌باشد. امروزه همان‌طور که می‌دانید طرح‌های بنر اطلاع‌رسانی جشن و مناسبت عید غدیر جزء پرکاربردترین طرح‌های این مناسبت بوده که در سطح شهر، غرفه‌های شهری و محل برگزاری جشن عید غدیر نصب‌شده و تأثیر بسزایی در بزرگداشت این مناسبت مهم و فرخنده برای افراد به همراه دارد.

اما از سویی دیگر معمولاً از طرح پوستر عید غدیر برای اطلاع‌رسانی پیام واقعه غدیر و ولایت امیرالمونین و جشن‌های مربوطه استفاده می‌شود که طرح پوستر خام عید غدیر باید حاوی اطلاعات جامع و محدودی بوده باشد و بتواند این اطلاعات را به‌خوبی به مخاطب منتقل کند. رنگ و فونت کلمات در طراحی پوستر مناسبتی مانند پوستر عید غدیر جلوه خاصی به همراه دارد در طراحی پوستر عید غدیر از عناصر مرتبط با عید غدیر و ولایت امیرالمونین و همچنین ترکیبی از متن و عکس استفاده می‌شود.

دانلود نمونه طرح بنر بیلبورد عید غدیر-طرح دات آی آر

مراکز معتبر برای تهیه بنرهای مناسبت عید غدیر

شاید شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که به دنبال جایی برای تهیه بنرهای عید غدیر می‌باشید و در این زمینه جایی را که با خدمات باکیفیت ارائه دهد را سراغ ندارید. یکی از این مجموعه‌های معتبر طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی tarh.ir می‌باشد که بنرهای مناسبتی مانند بنر عید غدیر را به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

بنرهای عید غدیر علاوه بر دنیای واقعی در اینستاگرام نیز قابل‌استفاده هستند و از دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان برای استفاده لایه باز هریک از آن‌ها نهایت استفاده کرد. در حال حاضر وب‌سایت طرح دات آی آر هرساله به مناسبت آخرین رونمایی از طرح عید غدیر، پروژه آماده افتر افکت و تیزر خام را طراحی می‌کند تا کاربران محترم این حوزه بتوانند باسلیقه خود طرح موردنظرشان را تهیه کنند. البته باید بگوییم که این بنرهای ویژه رایگان و پولی هستند که به‌صورت حرفه‌ای در طراحی لایه باز با نازل‌ترین قیمت برای شما تولیدشده‌اند.

سخن پایانی

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین مناسبت و اعیاد مسلمانان بوده که حضرت علی در آن به ولایت رسیدند و هرساله این عید در میان ایرانیان بالخصوص شیعیان جهان جشن گرفته می‌شود. به همین خاطر استفاده از طرح لایه باز عید غدیر برای چاپ بنر و همچنین در فضای مجازی به مناسبت این عید بسیار مناسب و ایده آل می‌باشد. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از وب‌سایت ما در ایمنا کمک بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی در تماس باشید.

منبع: طرح دات آی آر مرجع دانلود فایل‌ بنر و پوستر لایه باز عید غدیر

کد خبر 655644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.