رشد ۳۲ درصدی حمایت اصفهانی‌ها از ایتام و نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از ۱۳ هزار نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات این ماه، توجه ویژه خیران در عرصه خدمت‌رسانی به فرزندان یتیم و نیازمند است، افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری تاکنون، ۱۳ هزار و ۱۶۷ نیکوکار اصفهانی حمایت از ۲۵ هزار و ۴۵۲ فرزند را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به رشد ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، ۱۰ هزار نیکوکار برای حمایت از ۱۸ هزار و ۳۷۵ فرزند به جمع حامیان این طرح پیوستند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت انتخابی است، خاطرنشان کرد: خیران افزون بر ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ ، می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزند معنوی خود را به لحاظ جنسیت، محل زندگی یا دارای هر مشخصه دیگر انتخاب و کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز کنند.

کد خبر 655478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.