هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 3 به‌زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Galaxy Buds 3 وارد بازار خواهد شد، البته هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی هندزفری Galaxy Buds 2 را وارد بازار کرد، این محصول از فناوری حذف نویز پشتیبانی می‌کند و تجربه صوتی فراگیر را ارائه می‌دهد. اکنون به نظر می‌رسد که به زودی هندزفری Galaxy Buds 3 وارد بازار خواهد شد، البته هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد ندارد هندزفری Galaxy Buds 2 Live را وارد بازار کند. هندزفری Buds Live اصلی از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند تا شش ساعت شارژدهی داشت و کلیدهایی برای پاسخ دادن به تماس‌های ورودی یا رد کردن آن‌ها، همچنین تنظیم موسیقی برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول دارای اتصال بلوتوث ۵.۰ است و گواهی IPX2 را دریافت کرده، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

هندزفری Buds Live اصلی با دستیارهای صوتی Bixby و Google Assistant سازگار است، هر کدام از گوشی‌ها دارای بلندگوهای ۱۲ میلی‌متری است، به سه میکروفون مجهز شده‌اند و در سه رنگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. درحال‌حاضر جزئیاتی درباره هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 3 ارائه نشده، اما می‌توان انتظار داشت که طراحی این محصول شبیه نسل پیشین خود باشد، البته ممکن است به درایورهای بهتری مجهز شده باشد و از صدای فضایی بهره ببرد.

کد خبر 655421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.