۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
قفل درب هوشمند هواوی وارد بازار شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قفل درب هوشمند هواوی با قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی هوش مصنوعی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی شرکت هواوی قفل درب هوشمند جدیدی را همراه با گوشی‌های هوشمند، نوت‌بوک، باند هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند خود معرفی کرد. این محصول که Huawei Smart Door Lock Series 2.0 نام دارد، نسخه بهبودیافته قفل درب هوشمندی است که سال گذشته وارد بازار شد. این سری جدید از قفل‌های درب هوشمند دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و فناوری‌های نوآورانه برای باز کردن قفل راحت‌تر و کارآمدتر است.

قفل درب هوشمند هواوی با فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی هوش مصنوعی ارائه می‌شود که سرعت باز کردن قفل را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد، در این صورت قفل درب حتی در شرایط نور کم یا نور شدید نیز باز می‌شود، همچنین یک الگوریتم اثرانگشت هوش مصنوعی دوموتوره داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که باز کردن قفل را برای کودکان و افراد مسن آسان‌تر می‌کند.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های قفل درب هوشمند جدید هواوی، امنیت بالای آن است که توسط کمیته استانداردهای هوشمند ارزیابی شده است و با بالاترین استانداردهای امنیتی مطابقت دارد و حداکثر محافظت را برای کاربران فراهم می‌کند. قفل درب هوشمند Huawei Smart Door Lock Series 2.0 در دو نسخه استاندارد با قیمت ۳۶۴ دلار و نسخه پرو با قیمت ۵۳۸ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 655417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.