قفل درب هوشمند شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قفل درب هوشمند جدید شیائومی در تاریخ بیستم فوریه سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد بیستم فوریه سال جاری آخرین مدل قفل درب هوشمند سری Xiaomi Smart Door Lock M20 را عرضه کند. محصول جدید که Smart Guardian Can See نام دارد به دوربین چشمی یکپارچه و صفحه‌نمایش مجهز شده است که نمای جامعی از درب ورودی را در زمان واقعی به کاربران ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این قفل درب هوشمند با قیمت حدود ۲۹۱ دلار برای رقابت با محصول‌های موجود در بازار عرضه شود.

قفل درب هوشمند پیشین شیائومی که Xiaomi Smart Door Lock M20 نام دارد به دلیل دوام و ویژگی‌های ایمنی آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. قاب میانی آلیاژی با استحکام بالا و فناوری IML یکپارچه یک قفل درب محکم و مطمئن را فراهم می‌کند. این محصول همچنین دارای روش‌های مختلف باز کردن قفل مانند اثرانگشت، رمز عبور، رمز عبور یک‌بار مصرف، رمز عبور NFC، از طریق بلوتوث و Homekit است. داده‌های خصوصی مانند اثرانگشت و رمز عبور در فضای ذخیره‌سازی رمزگذاری‌شده ذخیره می‎‌شود و حداکثر محافظت در برابر هک شدن را تضمین می‌کند.

قفل درب هوشمند Xiaomi Smart Door Lock M20 را می‌توان از راه دور نیز با استفاده از برنامه نصب شده روی گوشی هوشمند کنترل کرد. بنابراین کاربران می‌توانند از راه دور درب را باز یا قفل کنند. همچنین، افراد ممکن است هشدارهایی برای بسته نشدن درب را دریافت کنند. عمر باتری این قفل درب هوشمند شیائومی قابل‌توجه است به طوری که با هشت باتری AA تا ۱۰ ماه دوام می‌آورد. در موقع اضطراری نیز پورت Type-C قفل درب بیرونی می‌تواند به عنوان منبع تغذیه اضطراری عمل کند. در این صورت قفل درب حتی بدون انرژی باتری نیز باز می‎‌شود.

کد خبر 642033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.