روند پیشرفت فیزیکی آرامستان بهشت فاطمه(س) زیر ذره‌بین شهرداری

شهردار قرچک از افتتاح فاز نخست بزرگ‌ترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران در شهرستان قرچک با نام بهشت فاطمه(س) در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن‌خرمی شریف امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری همچون آرامستان بهشت فاطمه (س) و بارانداز پسماند زباله اظهار کرد: افتتاح فاز نخست بزرگ‌ترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران در شهرستان قرچک با نام بهشت فاطمه (س) نیمه نخست سال جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات متعدد عمرانی در سایت آرامستان همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر دو سوله تطهیر، تسطیح و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و کف‌پوش با نظارت مهندسان ناظر شهرداری در حال اجرا است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: ۱۷۰ هکتار زمین برای آرامستان بهشت فاطمه (س) در نظر گرفته شده است و پنج هزار قبر در این فضا آماده خواهد شد که بخش‌های مختلفی شامل سالن تطهیر و انتظار، ساختمان اداری، قطعه نام‌آوران و قطعات خانوادگی پیش‌بینی‌شده است.

خرمی‌شریف گفت: این پروژه با هدف ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان در حال انجام است و فاز نخست این آرامستان نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 655024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.