۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
ترویج اقتصاد شبانه در شهر ایرلندی

شورای شهر کورک ایرلند در مسیر ایجاد اقتصاد پایدارتر در شب‌های شهر، به ایجاد یک سمت شغلی جدید اقدام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کورک باور دارد که مشاوره اقتصادی شبانه نقش مهمی در حمایت از مشاغل و سهامداران کلیدی در سراسر شهر به‌منظور ترویج اقتصاد شبانه برای بازدیدکنندگان ملی و بین‌المللی ایفا می‌کند، به همین دلیل یک فرصت شغلی آزمایشی جدید با سمت «مشاور ویژه برای کمک به ایجاد و حمایت از اقتصاد پایدارتر در شب» معرفی کرده است که طرح آن در اکتبر سال گذشته همراه با پیشنهادهایی برای اصلاح قوانین صدور مجوز در ایرلند مطرح شده بود.

شورای شهر در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این مشاور جدید در راستای هدف شورا برای تقویت اقتصاد شبانه شهر و افزایش جذابیت پیشنهادهای ارائه‌شده در این راستا برای بازدیدکنندگان و ساکنان کورک عمل خواهد کرد و نقش مهمی در حمایت از مشاغل کلیدی، تیم‌های فرهنگ و خلاقیت، هنرمندان، انجمن‌های ساکنان و سایر موارد در سراسر شهر ایفا می‌کند.

رئیس انجمن بازرگانی کورک این اقدام شورای شهر را یک پیشرفت مثبت توصیف کرد و گفت: کورک یک شهر افسانه‌ای است که در طول روز و شب چیزهای زیادی برای ارائه دارد و یک مشاور اقتصادی شبانه فرصتی در اختیار دارد تا شهرت آن را به‌عنوان مکانی برای بازدید و لذت بردن بیشتر کند.

نماینده منطقه کارگری شورای شهر کورک نیز در این رابطه اظهار کرد: فردی که به این سمت منصوب شده است، باید ابزارهایی برای موفقیت در اختیار داشته باشد و با اتخاذ رویکردی منسجم و عادلانه تمرکز ویژه خود را روی مراکز و حومه‌های شهری قرار دهد.

ترویج اقتصاد شبانه در شهر ایرلندی

شورای شهر کورک تأکید کرد که معرفی سمت جدید یک پروژه آزمایشی است که پتانسیل انجام کارهای بسیار خوبی را در شهر دارد و با تأمین مالی مناسب برای یک اقتصاد شبانه جدید که همه جوانب جامعه را در برمی‌گیرد، به‌طور قطع موفق عمل خواهد کرد.

شورای شهر خاطرنشان کرد که در حال حاضر سهامداران اقتصاد شبانه کورک در حال همکاری با یکدیگر برای بهبود پیشنهادهای ارائه‌شده هستند و افزودن یک مشاور اقتصادی شبانه، این روابط را تقویت می‌کند و توسعه خواهد داد.

شورای شهر کورک اعلام کرد که مشاور اقتصادی، فردی با مهارت‌های رهبری و مذاکره است که تجربه کاری در زمینه‌هایی مانند ارتباطات، مدیریت رویداد، مدیریت پروژه فرهنگی و خلاقانه، ارتقا یا آموزش و مشارکت عمومی را دارد.

شورا مطرح کرد که کارگروه اقتصاد شبانه کورک در سال ۲۰۲۰ توسط وزیر گردشگری، فرهنگ و هنر، همچنین وزیر ورزش و رسانه و برخی از اعضای شورای شهر کرک تشکیل شده است که ایجاد این سمت شغلی جدید را مورد استقبال و حمایت خود قرار داده و گفته‌اند که نقش مشاور اقتصاد شبانه برای رشد یک زندگی شبانه پایدارتر برای همه و تشویق تنوع، نوآوری، خلاقیت و مشارکت‌های جدید کلیدی خواهد بود.

کد خبر 654793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.