مدیریت بارش‌های کرمانشاه / گزارشی از خسارت و تلفات جانی نشده است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به مدیریت بارش‌های کرمانشاه، گفت: گزارشی از خسارت و تلفات جانی ارسال نشده است.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه، شاهد بارش‌های سنگین در طول ۴۸ ساعت گذشته بوده‌ایم و اوج بارش‌ها از شب گذشته تا صبح امروز، ادامه داشت. با درنظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه و حضور میدانی مدیران و فرمانداران، مشکل خاصی در سطح استان گزارش نشده است.

وی افزود: سطح وسیعی از دشت دیره در شهرستان گیلانغرب به علت طغیان رودخانه گلین زیر آب رفته است، چند پل روستایی به علت حجم بالای آب پشت پل‌ها و وجود گل و لای، دچار مشکل در تردد و مسدود شد که در راستای رفع این مشکل، آب تجمیع شده در حال تخلیه است و مسیرهای فرعی به زودی بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: چند راه اصلی از جمله دوراهی بیاشوش در اورامانات و دوراهی گیلانغرب که به علت ریزش مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد و تردد در محورهای اصلی استان در جریان است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی از خسارات و تلفات جانی و مالی به این ستاد گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: کانال فرعی ایجاد شده در سد کیلانبر به خوبی عمل کرده و در راستای تخلیه آب ورودی، تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 654301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.