به هواداران استرس ندهید / فدراسیون فوتبال از حضور پرسپولیس در آسیا ناراحت است؟ + فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آیا فدراسیون فوتبال از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ناراحت است که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند؟ پرونده رادوشوویچ خطری ندارد و به‌دنبال پرداخت قسط دوم هستیم پس اضطراب به جان هواداران نیندازید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجا که هواداران پرسپولیس نیز مانند هواداران استقلال تمام فکر و ذکرشان در هفته‌های اخیر کسب مجوز حرفه‌ای AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، براساس آخرین اطلاعات می‌توان به‌صراحت اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مشکل مالیاتی خود را حل کرده و تنها بدهی این تیم هم مربوط به بوژیدار رادوشوویچ می‌شود که طبق گفته‌های مدیرعامل قرمزهای پایتخت با توجه به قسط‌بندی صورت‌گرفته برای پرداخت مطالبات این گلر کروات، پرونده‌اش دیگر در میان اسناد و بدهی‌های پرسپولیس وجود ندارد.

روز گذشته بود که مصاحبه‌ای از مهدی تاج بیرون آمد و در آن علاوه‌بر تاکید بر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد پرسپولیس هنوز مشکل خاصی ندارد و همه موانع را رفع کرده است اما باید تا پنج شش روز دیگر ۲۰۰ هزار دلار به بوژیدار رادوشوویچ بدهد؛ وی همچنین اعلام کرد که پرسپولیس بخشی از این بدهی را پرداخت کرده که کار بسیار خوبی است اما فرصت کمی دارد تا بخش باقی‌مانده این مطالبه را پرداخت کند وگرنه این باشگاه هم با مشکل حذف از آسیا مواجه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما تمام صحبت‌های مهدی تاج را نقض کرد و تاکید کرد که تنها مشکل ما پرداخت طلب رادوشویچ است؛ قصد داشتیم قسط اول این بازیکن را هم از طریق مکاتبه با فدراسیون و محل مطالباتمان در فیفا پرداخت کنیم که گفتند امکان‌پذیر نیست. از فیفا نامه آمده است که قسط دوم را از محل مطالبات باشگاه نمی‌تواند، پرداخت کند و فقط از مطالبات فدراسیون می‌تواند چنین کاری کند؛ اقدامی که ما هم از فدراسیون فوتبال خواسته بودیم.

درویش در بخش دیگری از انتقاداتش علیه مهدی تاج و فدراسیون فوتبال به‌صراحت اعلام کرد که ما خودمان از حذف استقلال ناراحت هستیم؛ اما آیا دوستان فدراسیون فوتبال از صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا ناراحت هستند که این‌طور مصاحبه می‌کنند و اضطراب به جان هواداران می‌اندازند؟ وی همچنین با کنایه نسبت به همکاری نکردن فدراسیون در راه اخذ مدرک مجوز حرفه‌ای و پرداخت مطالبات بازیکنان گفت که آیا ما باید از فدراسیون کشتی کمک بگیریم؟!

البته تنها موضوع مهم در رابطه با این باشگاه و البته استقلال بحث مالکیت و شرایط ورزشگاه آزادی است که هر دو مورد توسط بخش حقوقی وزارت ورزش‌وجوانان و شرکت توسعه و تجهیز در حال پیگیری است و از دست عوامل دو باشگاه این دو مورد خارج است. حتی می‌توان گفت در حال حاضر تنها دغدغه این روزهای پرسپولیس مباحث مربوط به مالکیت مشترک با استقلال و آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی است که ممکن است این تیم را همچون همشهری و رقیب دیرینه‌اش از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

کد خبر 653818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.