امروز و فردا قسط دوم طلب رادوشوویچ را می‌دهیم / بازیکنان گفتند پول نمی‌خواهیم + فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه هیچ خطری پرسپولیس را برای کسب مجوز حرفه‌ای در پرونده رادوشوویچ تهدید نمی‌کند، قول داد ظرف مدت یک تا دو روز قسط دوم این بازیکن کروات را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه باشگاه استقلال به‌علت پرداخت نکردن حقوق آندره‌آ استراماچونی تا مهلت مقرر، در کسب مدرک مجوز حرفه‌ای ناکام ماند و به‌طور رسمی از حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، عده‌ای از اهالی فوتبال بر این باور بودند که به‌زودی پرسپولیس هم دچار این سرنوشت خواهد شد، چرا که با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کند و با استقلال تفاوت چندانی ندارد.

مهم‌ترین موضوع درباره ماجرای پرسپولیس برای اخذ مدرک مجوز حرفه‌ای، طلب بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات اسبق این تیم است که البته براساس گفته‌های رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برخلاف ادعای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، هیچ خطری قرمزهای پایتخت را در این مورد تهدید نمی‌کند، چرا که توافقات میان طرفین انجام گرفته و قسط اول طلب رادو نیز پرداخت شده است.

رضا درویش شب گذشته مکه یهمان تلفنی برنامه زنده تلویزیونی بود با تأیید اینکه پرونده رادوشوویچ هیچ‌گونه ارتباط و تعارضی با کسب مجوز حرفه‌ای ندارد، اظهار کرد: به‌دلیل قسط‌بندی مطالبات رادوشوویچ، پرونده این بازیکن از اسناد بدهی‌های باشگاه پرسپولیس خارج شده است. ضمن اینکه قسط اول را به رادوشوویچ پرداخت کردیم که خودش نیز این موضوع را اعلام کرد.

وی با اشاره به زمان پرداخت قسط دوم رادو افزود: انشاالله ظرف یکی دو روز آینده، قسط دوم طلب وی نیز به حسابش خواهد نشست و به‌طور قطع مشکلی وجود نخواهد داشت. اگر قسط دوم را پرداخت نکنیم، آن‌گاه ممکن است با شکایت وی برایمان دردسرساز شود اما با توجه به اینکه شش روز دیگر برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ مهلت داریم امروز یا فردا آن را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به ازخودگذشتگی بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: از این فرصت باید استفاده کرده و از اعضای تیم تشکر کنم؛ بازیکنان و گروه فنی به راه‌های مختلف به ما اعلام کردند که طی این مدت حقوق و پاداش‌هایمان را نمی‌خواهیم و امور را می‌گذرانیم تا باشگاه بتواند با پرداخت بدهی‌ها مجوز حرفه‌ای بگیرد.

کد خبر 653817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.