دست‌یابی به آب سالم با نسخه دانش‌بنیان

یک دکترای شیمی آلی گفت: شرکت‌های فعال در حوزه تصفیه‌خانه خانگی درآمد مطلوبی کسب می‌کنند، اما همچنان نبود حمایت کافی عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حمیدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شرکت‌های خصوصی در حوزه سلامت آب، اظهار کرد: تاکنون شرکت‌های بسیاری در حوزه آب و سلامت آب فعالیت کرده‌اند و عملکرد آن‌ها نیز مطلوب بوده است.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد بسیار خوبی در حوزه سلامت آب داشته‌اند، همچنین شرکت‌هایی که در حوزه تصفیه‌خانه‌های خانگی فعالیت می‌کنند جایگاه بسیار مطلوبی کسب کرده‌اند.

این دکترای شیمی آلی ادامه داد: شرکت‌های فعال در حوزه تصفیه‌خانه خانگی درآمد مطلوبی کسب می‌کنند، اما همچنان نبود حمایت کافی عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی در رابطه با لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مواد اولیه‌ای که شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز دارند، معمولاً از خارج کشور تأمین می‌شود.

یوسفی در همین رابطه افزود: برای تأمین مواد اولیه به سرمایه بسیاری نیاز است، از طرفی نبود حمایت کافی باعث شده که شرکت‌های دانش‌بنیان با رکود مواجه شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، این است که مردم توانایی خرید محصولات دانش‌بنیان را ندارند، به همین دلیل گردش مالی در شرکت‌های دانش‌بنیان صورت نمی‌گیرد.

این دکترای شیمی آلی تاکید کرد: وجود چنین مشکلاتی در حوزه دانش‌بنیان باعث شکست بسیاری از فعالان این حوزه شده است، اما با این وجود برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند بازار فروش مناسبی به‌دست آورند.

کد خبر 653542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.