فردا مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

براساس اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران، اصفهان و سخنگوی دولت ساعت آغاز به کار دانشگاه‌ها و مدارس در روز نوزدهم ماه رمضان ۹ صبح اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر و به منظور بهره‌مندی از فیوضات معنوی این شب، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش‌وپرورش شهر تهران در روز دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

براساس تبصره ماده ۱۰۰ آئین‌نامه اجرایی مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در روزهای نوزدهم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان کلاس‌های نوبت صبح مدارس با دو ساعت تأخیر شروع می‌شود و برگزاری امتحان در این دو روز مجاز نیست.

ساعت آغاز کار مدارس اصفهان اعلام شد

اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اعلام کرد که با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش‌وپرورش و مدارس استان اصفهان در روز دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه از ساعت ۹:۰۰ صبح خواهد بود، مدیران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که آغاز فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس در این روز از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز شود.

ساعت کاری روزهای عادی برای مدارس متوسطه دخترانه ۷:۳۰، مدارس متوسطه پسرانه ۷:۴۵ و برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ساعت ۸:۰۰ تعیین شده بود.

آغاز به کار مراکز دولتی در ساعت ۹ صبح

همچنین علی بهادری‌جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت نیز اظهار کرده بود: برای روز نوزدهم رمضان که بعد از مراسم شب قدر است و مانند روزهای بیست‌ویکم و بیست‌وسوم رمضان امسال تعطیل هم نیست، ساعت آغاز به کار ۹ صبح در نظر گرفته شده است.

کد خبر 653479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.