ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و سمپاد اصفهان + جزئیات

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی و استعدادهای درخشان، تا روز جمعه فرصت دارند با مراجعه به سامانه my.medu.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

سیداحمدرضا بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آغاز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی و استعدادهای درخشان از پانزدهم فروردین‌ماه امسال، اظهار کرد: داوطلبان آزمون تا روز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه my.medu.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به هم‌زمانی ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی و مدارس استعدادهای درخشان، افزود: این آزمون در روز پنجشنبه هشتم تیرماه امسال به‌صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز تا هفته اول مردادماه از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های فرهنگ که مختص رشته ادبیات و علوم‌انسانی است، نیز در هفته اول اردیبهشت‌ماه آغاز و آزمون آن در روز دوشنبه دوازدهم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراحل ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدیدنظر و دریافت پاسخ تجدیدنظر در این آزمون به‌صورت تمام الکترونیکی و از طریق سامانه my.medu.ir انجام خواهد گرفت.

کد خبر 653339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.