۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های آذربایجان غربی و کهگیلویه‌وبویر احمد را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۱:۳۵ بامداد امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۰ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۱ کیلومتری خوی در آذربایجان غربی، ۲۱ کیلومتری سلماس در آذربایجان غربی و ۲۶ کیلومتری تازه‌شهر در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۸۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۳۸ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه خوی را لرزاند

ساعت ۰۱:۴۳ بامداد امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۶ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۱ کیلومتری خوی در آذربایجان غربی، ۲۸ کیلومتری قطور در آذربایجان غربی و ۳۲ کیلومتری زرآباد در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۷۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۶ درجه شمالی بوده است.

خوی لرزید

ساعت ۰۶:۴۴ امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری سی‌سخت در کهگیلویه‌وبویراحمد را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه‌وبویراحمد و ۱۶ کیلومتری یاسوج در کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۵۴ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۸۰ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 653466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.