مجلس زمینه تثبیت و ارتقای دستاوردهای هسته‌ای کشور را فراهم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی، زمینه قانونی تثبیت و ارتقای دستاوردهای هسته‌ای کشور توأم با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی در استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _یکشنبه، بیستم فروردین‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: با فرارسیدن شب‌های با برکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند توفیق «ترمیم گذشته» و «ترسیم آینده» را طلب می‌کنم همچنین فرارسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را گرامی می‌دارم؛ مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی، زمینه قانونی تثبیت و ارتقای دستاوردهای هسته‌ای کشور توأم با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی در استیفای حقوق ملت ایران را فراهم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر هسته‌ای افزود: از مجاهدت شبانه‌روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته‌ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند، قدردانی می‌کنم همچنین یاد و خاطر دو شهید سرافراز و جاویدنام، دلاور میدان‌های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیادشیرازی و سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی، قبله‌گاه اول مسلمین، بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف‌کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دهه‌ها است با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی به یک ماشین کشتار بدون مهار و به طرز فزاینده‌ای جنایتکار، مبدل شده است.

وی آحاد مسلمین جهان را یکدل و یک‌صدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین دانست و گفت: در روز قدس امسال نیز راهپیمایی‌های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده‌تر و جوشان‌تر و نفرت از رژیم صهیونیستی، زنده‌تر از هر زمانی است.

قالیباف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ قرار دارد، ادامه داد: قدرت جبهه مقاومت، این رژیم را به واکنش‌های بزدلانه مجبور کرده است؛ رژیم صهیونیستی می‌داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت، در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آنها است.

کد خبر 653397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.