لزوم توجه به شادابی و نشاط دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه مرحله دوم شامل ۳۳ پروژه از قبیل دو سالن ورزشی، هشت تعویض کف‌پوش، ۹ چمن مصنوعی، چهار کف‌پوش فضای روباز و ۱۰ کلاس درس تربیت‌بدنی با حضور مناطق مجری طرح منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _ شنبه نوزدهم فروردین ماه_ در جلسه شورای ورزش آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: به‌منظور توسعه، بهینه‌سازی و حفظ و نگهداری و تجهیز فضاهای ورزشی، تفاهم‌نامه مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در قالب تعویض کف‌پوش سالن ورزشی، احداث سالن ورزشی و چمن مصنوعی و اجرای کف‌پوش فضای روباز و کلاس درس تربیت‌بدنی در ۲۳ منطقه امضا شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه مرحله دوم شامل ۳۳ پروژه از قبیل دو سالن ورزشی، هشت تعویض کف‌پوش، ۹ چمن مصنوعی، چهار کف‌پوش فضای روباز و ۱۰ کلاس درس تربیت‌بدنی با حضور مناطق مجری طرح منعقد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته بی‌نظیرترین اعتبارات در طول تاریخ آموزش و پرورش برای ورزش قرار داده شد و این فرصت‌های خوبی را پدید آورد، افزود: با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات تخصیص‌یافته به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تا دوبرابر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: مشارکت نواحی و مناطق در جذب اعتبارات سبب همراهی نهادهای دیگر شد و وزن اعتبارات این طرح‌ها را به دو یا سه برابر افزایش داد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت حفظ نشاط دانش‌آموزان، گفت: توجه به ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت در سایه توجه به ساحت زیستی و بدنی حاصل می‌شود و دانش‌آموز بانشاط در درس و مسائل تربیتی بهتر عمل کند.

وی اهتمام به اجرای طرح شهید سلیمانی و شهید خرازی را از سیاست‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دانست و گفت: در طرح شهید خرازی درصد هستیم فضاهای ورزشی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم و با این کار ارتباط و انسجام خانواده را تحکیم کنیم تا ارتباط دوستانه و عاطفی بین پدر و پسر و دختر و مادر اتفاق بیفتد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: نقش دبیر و آموزگار تربیت‌بدنی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا معلم ورزش با دانش‌آموزان ارتباط عاطفی بیشتری دارد و بهتر می‌تواند نقش الگویی خود را ایفا کند.

وی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را از رویدادهای مهم کشور در ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان برای اولین‌بار در این نمایشگاه شرکت کرده است، دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان با بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با قرآن که نسخه شفابخش همه مشکلات جوامع است بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 653263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.