۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های هرمزگان و کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۰:۲۳ بامداد امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۶ ریشتری قلعه قاضی در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق بیست کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۳ کیلومتری قلعه قاضی در استان هرمزگان و ۱۶ کیلومتری تخت در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۶۴ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۳۶ درجه شمالی بوده است.

تخت هرمزگان لرزید

ساعت ۰۰:۳۱ بامداد امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۱ ریشتری تخت در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۱ کیلومتری تخت در استان هرمزگان و ۱۳ کیلومتری قلعه قاضی در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۶۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۴۱ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری در هرمزگان

ساعت ۰۱:۱۳ بامداد امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۴.۱ ریشتری تخت در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۵ کیلومتری تخت در استان هرمزگان و ۲۵ کیلومتری قلعه قاضی در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۷۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۵۰ درجه شمالی بوده است.

زلزله در کرمان

ساعت ۰۳:۰۸ بامداد امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۴.۱ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۲ کیلومتری فاریاب در استان کرمان و ۲۸ کیلومتری زیارتعلی در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۲۴ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۹۹ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 653157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.