مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان را طی هفته گذشته، در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ساخت نخستین راه‌بند طولی در خیابان عبدالرزاق اصفهان»، «رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب در شهر اصفهان شکسته شد / تعطیلی تمام ستادهای هدایت»، «جانمایی ۳۲ نقطه در شهر اصفهان برای تحویل سبزه‌های نوروزی»، «حاشیه شهر اصفهان در مسیر تحول عمرانی»، «تبدیل «زوج و فرد» به «قیمت‌گذاری محدوده» در سال جاری»، «آب اصفهان در خان ششم»، «لزوم تسهیل‌گری شهرداری در تحقق «رشد تولید» مسکن»، «مهمترین مصوبات آب و مدیریت مصرف شورای ششم اصفهان در سال ۱۴۰۱»، «تلاش مدیریت شهری اصفهان برای کاهش و ساماندهی ترافیک» و «شهرداری اصفهان میزبانی شایسته‌ای از مسافران انجام داد»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

ساخت نخستین راه‌بند طولی در خیابان عبدالرزاق اصفهان

حمید آقایی، مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نخستین راه‌بند طولی شهر اصفهان در خیابان عبدالرزاق با هدف مدیریت میدانی ترافیک در ساعات پیک احداث شده است.

رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب در شهر اصفهان شکسته شد / تعطیلی تمام ستادهای هدایت

سیدعلی معرک‌نژاد، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب در این کلان‌شهر شکسته شده است، گفت: تمام ستادهای هدایت ورودی‌های اصفهان تعطیل شده و با توجه به شرایط جوی، مکان‌های تفریحی مانند تله‌سیژ، اماکن گردشگری ناژوان و تله‌کابین صفه تعطیل است.

جانمایی ۳۲ نقطه در شهر اصفهان برای تحویل سبزه‌های نوروزی

غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: روز سیزدهم فروردین، در ۳۲ نقطه از شهر خودروهای بازیافت سبزه‌ها را از شهروندان تحویل می‌گیرد و کیسه زباله به آنها تقدیم می‌کند.

حاشیه شهر اصفهان در مسیر تحول عمرانی

برخی شهروندان اصفهانی بر این باور هستند که فعالیت عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری در این کلان‌شهر کاهش یافته است، در حالی که طی این دوره نه‌تنها تعداد پروژه‌های عمرانی شهر کمتر نشده، بلکه افزایش قابل توجهی داشته است، با این تفاوت که بیشتر پروژه‌ها دور از دید شهروندان، در حاشیه شهر در حال انجام است.

تبدیل «زوج و فرد» به «قیمت‌گذاری محدوده» در سال جاری

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه طرح زوج و فرد در یک برنامه بلندمدت به طرح قیمت‌گذاری محدوده تبدیل می‌شود، گفت: ابتدا افرادی که می‌خواهند به محدوده زوج و فرد وارد شوند، مجوز دریافت می‌کنند و به مرور این طرح به طرح قیمت‌گذاری محدوده و LEZ تبدیل می‌شود.

آب اصفهان در خان ششم

برای رسیدگی به موضوع آب به‌عنوان یک مسئله اصلی در شورای ششم شهر اصفهان، کمیسیونی تحت عنوان «کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار» تشکیل شد و به‌عنوان یک موضوع اصلی برای شهر، فراتر از آب شرب و فضای سبز مورد توجه قرار گرفت و تلاش‌های زیادی برای جاری بودن زاینده‌رود انجام شد.

لزوم تسهیل‌گری شهرداری در تحقق «رشد تولید» مسکن

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه تولید مسکن در راستای تحقق بخش «رشد تولید» شعار سال می‌تواند مؤثر باشد، شهرداری می‌تواند تسهیل‌گری کند تا اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز افزایش یابد.

مهمترین مصوبات آب و مدیریت مصرف شورای ششم اصفهان در سال ۱۴۰۱

شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به اهمیت موضوع آب و به دلیل کمبودهای منابع، اقداماتی را به‌صورت مصوبه در نظر گرفته است.

تلاش مدیریت شهری اصفهان برای کاهش و ساماندهی ترافیک

ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری کلان‌شهر اصفهان این است که ترافیک سطح شهر را کاهش دهد و اثرات زیان‌بار آن را مدیریت کند.

شهرداری اصفهان میزبانی شایسته‌ای از مسافران انجام داد

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر نوروز امسال نهایت تلاش خود را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام داد که این اقدامات به‌ویژه در حوزه زیباسازی، کاشت گل و در مجموع نونوار شدن شهر محسوس است.

کد خبر 652557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.