گلکسی واچ 6 از نمایشگر بزرگ‌تر بهره می‌برد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 از نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به نسل پیشین خود بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مجهز شدن ساعت‌های هوشمند به نمایشگرهای بزرگ‌تر باعث می‌شود اطلاعات بیشتری به نمایش دربیاید و کاربران بتوانند راحت‌تر از آن استفاده کنند و به برنامه‌ها دسترسی داشته باشند. البته صفحه‌نمایش بیش از حد بزرگ نیز باعث می‌شود ظاهر ساعت جذاب به نظر نرسد.

با توجه به مطالب منتشر شده، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ کلاسیک آینده نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد. در حالی که گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی واچ ۵ پرو همگی دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی دایره‌ای بودند، به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ از نمایشگر ۱.۴۷ اینچی بهره خواهد برد که ۰.۷ اینچ بزرگ‌تر از گلکسی واچ ۵ پرو است. وضوح تصویر ساعت هوشمند جدید نیز بهبود پیدا خواهد کرد، البته هنوز میزان آن تائید نشده است.

انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ علاوه بر نمایشگر بزرگ‌تر، از یک قاب چرخشی نیز بهره‌مند باشد، این قابلیت بسیار مورد استقبال کاربران ساعت‌های هوشمند قرار گرفته است. این محصول احتمالاً با استفاده از نرم‌افزار One UI Watch اجرا می‎‌شود و طیف وسیعی از ویژگی‌های مانند شتاب‌سنج، فشارسنج، پایش فشار خون، نوار قلب، GPS، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب و سنجش استرس را ارائه می‌دهد.

همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ گواهی IP68 را دریافت خواهد کرد، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. این محصول از شبکه LTE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. با این وجود، انتظار نمی‌رود که عمر باتری نسبت به مدل‌های قبل بهبود قابل‌توجهی داشته باشد.

کد خبر 652464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.