۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
جزئیات گلکسی واچ ۵ سامسونگ منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ پنج را در دو نسخه معمولی و پرو وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی واچ چهار و گلکسی واچ چهار کلاسیک اولین ساعت‌های هوشمند بودند که از Wear OS 3.0 بهره می‌بردند و ویژگی‌هایی مانند نظارت بر ساختار بدن را ارائه می‌کردند. با وجود این که نسل قبلی ساعت‌های گلکسی در مدل‌های معمولی و کلاسیک وارد بازار شدند، دیگر از گلکسی واچ پنج مدل کلاسیک خبری نخواهد بود. به طوری که شرکت سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند آینده خود را در دو مدل گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که گلکسی واچ ۵ به فریم چرخشی مجهز خواهد شد یا خیر. احتمالاً گلکسی واچ پنج در دو اندازه و گلکسی واچ پنج پرو تنها به یک اندازه محدود خواهد شد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گلکسی واچ پنج پرو با استفاده از یک باتری ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. بنابراین، مشکل کاربرانی که از عمر باتری سری گلکسی واچ چهار ناراضی بودند، برطرف می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که ساعت‌های هوشمند آینده به صفحه‌نمایش OLED دایره‌ای، GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب و حسگر نظارت بر بدن، مجهز می‌شوند. به نظر می‌رسد که گلکسی واچ پنج نسخه جدید One UI Watch را اجرا خواهد کرد. انتظار می‌رود که سامسونگ بهبودهای بیشتری روی این پوشیدنی انجام دهد و ویژگی‌هایی را به One UI Watch اضافه کند. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ از تراشه جدیدی برای گلکسی واچ پنج استفاده خواهد کرد یا خیر؟

کد خبر 570412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.