انعقاد تفاهم‌نامه برای تبدیل «خانه دکتر شیبانی» به موزه مفاخر

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود وزارت ارشاد و شهرداری تفاهم‌نامه‌ای برای اینکه طبقه سوم «خانه دکتر شیبانی» به خانه موزه مفاخر تبدیل شود، منعقد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ در یکصدوسی‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم بررسی وضعیت تملک «خانه دکتر شیبانی» اظهار کرد: این خانه سه طبقه است که در طبقه سوم آن، وی به‌همراه تنها فرزند خود سکونت داشته و طبقه اول دوم نیز در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد بوده است.

وی ادامه داد: مالکیت این خانه با وزارت فرهنگ و ارشاد است که فرزند شیبانی درخواست داشت که خانه به موزه تبدیل شود و دو طبقه دیگر در اختیار خیریه شیبانی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود وزارت ارشاد و شهرداری تفاهم‌نامه‌ای برای اینکه طبقه سوم خانه دکتر شیبانی به خانه موزه مفاخر تبدیل شود، منعقد کنند.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در مورد تملک خانه دکتر شیبانی گفت: مالکیت خانه برای وزارت ارشاد است و تصور نمی‌کنم مشکلی در این باره وجود داشته باشد اما ضروری است تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت ارشاد و شهرداری در نظر گرفته شود.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تبدیل خانه دکتر شیبانی به موزه، رأی مثبت دادند و مقرر شد رایزنی با وزارت ارشاد برای تغییر کاربری خانه انجام شود و در صورت نبود موافقت برای تملک خانه اقدامات انجام شود.

کد خبر 652309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.