آزادی ۴۹ زندانی مالی با کمک خیران اصفهانی

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: به کمک خیران، تا شب یازدهم ماه رمضان، هشت‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است و ۴۹ زندانی نیز آزاد شدند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به کمک خیران، تا شب یازدهم ماه رمضان حدود هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است و ۴۹ زندانی نیز آزاد شد.

وی افزود: برای آزادی زندانیان قسمتی از بدهی با وام، آورده خود زندانیان و در نهایت با گذشت طلبکاران تأمین می‌شود و براساس دستورالعملی که داریم، زندانیان آزاد می‌شوند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه تعداد پرونده زندانیان متفاوت است و هریک را با شرایط ویژه خود آزاد می‌کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار زندانی جرایم غیرعمد در انتظار آزادی هستند که با مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان می‌توان تمام آن‌ها را آزاد کرد تا به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی ادامه داد: وضعیت کمک‌های خیران نسبت به سال گذشته بهتر شده و میزان کمک‌ها افزایش داشته و تاکنون با وجود تعطیلات کار به خوبی پیش رفته است.

گرجی‌زاده درباره راه‌های ارائه کمک‌های مردمی به ستاد دیه، افزود: از متقاضیان برای کمک به آزادی زندانیان درخواست داریم که به ستاد دیه در خیابان نیکبخت مراجعه کنند یا از طریق شماره حساب بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و کارت ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ به نام ستاد دیه اصفهان مبالغ مدنظر خود را صرف کمک به آزادی زندانیان کمک کنند.

کد خبر 652179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.