۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
گوشی Vivo Y02A با تراشه Helio P35 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y02A با تراشه Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Vivo Y02A که اخیراً وارد بازار بنگلادش شده، دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این محصول دارای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است، یک دوربین هشت مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

گوشی Vivo Y02A از تراشه Helio P35 بهره می‌برد که با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد.

گوشی Vivo Y02A گزینه‌های اتصال سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای دوبانده، بلوتوث 5.0، GPS، یک پورت microUSB و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را ارائه می‌دهد. این محصول با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‎‌شود. ابعاد این محصول ۸.۴۹ * ۷۵.۶۳ * ۱۶۳.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است.

قیمت گوشی Vivo Y02A در بازار بنگلادش تقریباً ۱۱۷ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های آبی و خاکستری وارد بازار می‌‎شود. هنوز مشخص نشده است که این محصول در کدام کشورهای دیگر نیز عرضه می‎‌شود. انتظار می‌رود که شرکت ویوو دو گوشی هوشمند Vivo T2 5G و Vivo T2x 5G را وارد بازار هند کند، این دو محصول به ترتیب از تراشه‌های Dimensity 700 و Snapdragon 695 بهره می‌برند. قیمت هر دو گوشی یادشده کمتر از ۲۴۳ دلار خواهد بود.

کد خبر 651978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.