توسعه طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل شهر آمریکایی

کمپانی فناوری هوشمند Iteris از ارائه خدمات خود در بخش حمل‌ونقل شهرستان سن برناردینو خبر داده و مدعی شده است رویکرد هوشمندسازی شهری را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در قراردادی ۲.۵ میلیون دلاری که بین سازمان حمل‌ونقل سن برناردینوی آمریکا و کمپانی فناوری Iteris امضا شد، شرکت ذکر شده از اهداف خود برای هوشمندسازی جابه‌جایی شهری خبر داد و مدعی شد شرایط بهتری را برای عبور و مرور شهروندان فراهم خواهد آورد. در این قرارداد، کمپانی Iteris متعهد به استفاده از نرم‌افزارها و حسگرهای هوشمند خود برای نظارت بر ترافیک شهری شده است، ضمن این‌که از بهبود زیرساخت‌های تردد در سراسر سن برناردینو، به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان ایالات متحده آمریکا از نظر وسعت، خبر داده است. تعهدات کمپانی فناوری نه‌تنها در تمام ۲۴ شهر منطقه و حومه‌های آن پیاده خواهد شد، هوشمندسازی حمل‌ونقل را نیز برای همه آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

توسعه طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل شهر آمریکایی

اقدامات کمپانی Iteris آموزش خدمه شبکه حمل‌ونقل عمومی، مدیریت اجرای پروژه‌های ارتقای زیرساخت‌های شهری، طراحی اقدامات مربوط به بهبود جابه‌جایی، تأمین تجهیزات، ارائه نرم‌افزارهای هوشمند و توسعه طرح‌های زمان‌بندی سیگنال مشترک را نیز در بر خواهد گرفت. این اقدامات به‌طور گسترده برای ۲۴ شهر منطقه سن برناردینو پیاده خواهد شد، به همین دلیل ممکن است مستلزم مشارکت نهادهای مختلف شهری باشد تا بیشترین اثربخشی را برای بخش حمل‌ونقل عمومی به ارمغان بیاورد. در این راستا، یک جمع‌بندی کلی از فناوری‌های مؤثر برای رسیدن به هدف نهایی از سوی شرکت ذکر شده ارائه خواهد شد که به عنوان یک نقشه جامع برای پیشبرد مراحل هوشمندسازی حمل‌ونقل، یکی پس از دیگری عمل خواهد کرد.

مدیران سن برناردینو امیدوار هستند که به دنبال اعمال اقدامات ذکر شده، شهروندان از حمل‌ونقل ایمن‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و پایدارتر بهره‌مند شوند، ضمن این‌که هوشمندسازی تردد به کاهش انتشار گازهای آلاینده در سراسر منطقه کمک خواهد کرد که این امر به سهم خود در بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأثیر بسیاری خواهد داشت.

توسعه طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل شهر آمریکایی

کد خبر 651932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.