طرح ۱۱۰ میلیون دلاری نیویورک برای کربن‌زدایی شهر

ارائه‌دهنده فناوری کربن‌زدایی نیویورک به‌منظور کمک به تسهیلاتی با هدف کاهش فوری انتشار کربن و ایجاد فرصت‌های درآمدزایی برای ساکنان و صاحبان ساختمان‌های شهری، طرحی ۱۱۰ میلیون دلاری ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساختمان‌ها با وجود انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با انرژی از املاک مسکونی و تجاری بزرگ‌ترین عامل انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر جهان هستند و هر کیلووات ساعت انرژی و گرمای استفاده شده در یک ساختمان چند خانواری در مقابل سقف‌های جدید انتشار کربن بسیار زیاد است.

ارائه‌دهنده فناوری کربن‌زدایی نیویورک از تضمین اجرای تعهدی ۱۱۰ میلیون دلاری برای تأمین مالی پروژه‌های نیروگاه مجازی (مجموعه‌ای از واحدهای غیرمتمرکز در یک شبکه انرژی) در ساختمان‌های مسکونی چند خانواری شهر خبر داد و اعلام کرد که به هزاران اپراتور در سراسر نیویورک مشوق‌های اعتباری و مالی برای سرمایه‌گذاری روی طرح‌هایی ارائه خواهد کرد که موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و ایجاد کانال‌های جدید برای درآمد خدمات شبکه می‌شود.

این سازمان اعلام کرد که تعهد فعلی تنها نخستین بودجه ارائه‌شده در نوع خود است که به پروژه‌های انتقال انرژی شهر تعلق دارد و از طریق صرفه‌جویی در انرژی و کسب درآمد شبکه بازپرداخت می‌شود و زمانی‌که بسیاری از اپراتورها به‌دنبال دستیابی به راهکارهایی برای پیروی از مقررات کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و افزایش بازده انرژی در آینده هستند، کانالی را برای استقرار پروژه‌های انتقال انرژی در بازار بزرگ مسکن چند خانواری نیویورک ایجاد می‌کند.

طرح ۱۱۰ میلیون دلاری نیویورک برای کربن‌زدایی شهر

ارائه‌دهنده فناوری کربن‌زدایی نیویورک توضیح داد که ساختمان‌های یادشده می‌توانند از تسهیلات اختصاص‌یافته برای به‌روزرسانی‌های ترموستات متصل و نصب کنتورهای هوشمند ساختمان خود استفاده کنند که تغییرات دما و اثرات مربوط به آن را در ۱۵ دقیقه ثبت می‌کند و منجر به درآمدزایی خدمات شبکه در بخش‌های خدمات شهری و عمده‌فروشی می‌شود و افزود: به این ترتیب ارتقای تسهیل‌شده سیستم بدون نیاز به سرمایه اولیه و توسط تسهیلات پروژه، انتشار کربن را فوری کاهش می‌دهد و فرصت‌های درآمدزایی را برای ساکنان و صاحبان ساختمان‌های شهر ایجاد می‌کند. این اقدامات همچنین مصرف انرژی ساختمان و هزینه صورت‌حساب‌های آب و برق ساکنان را کاهش می‌دهد و در کنار به‌ارمغان آوردن آسایش و رفاه، پاداش‌های نقدی ایجاد می‌کند.

ارائه‌دهنده توضیح داد که رابطه مستقیمی میان بازار چند خانواری نیویورک و پروژه‌های تأثیرگذار کربن‌زدایی و انتقال انرژی وجود دارد و تسهیلات پروژه یادشده برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی مسکونی، امکان دسترسی به فرصت‌های جدید برای ایجاد هزاران آپارتمان هوشمند متصل به شبکه را به‌جای رویکردهای سنتی به صاحبان ساختمان‌ها ارائه می‌دهد.

این سازمان مدعی شد که این امر یک تغییر پارادایم در نحوه نگرش مصرف انرژی در ساختمان‌های چند خانواری است و مزایای بسیاری برای صاحبان و بیشتر از آن‌ها برای ساکنان ساختمان‌ها دارد.

کد خبر 651761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.