افزایش ایمنی کاربران حمل‌ونقل عمومی در لس‌آنجلس

اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس با استخدام افسران امنیتی جدید حمل‌ونقل، ایجاد یک بخش ایمنی عمومی و اتخاذ سیاست‌های جدید، طرح ایمنی عمومی خود را به مرحله اجرا گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس از موافقت هیئت‌مدیره خود با استخدام ۴۸ افسر امنیتی جدید حمل‌ونقل به‌منظور حفظ ایمنی اپراتورهای اتوبوس‌رانی و کاربران این خدمات خبر داد. هیئت‌مدیره همچنین برای حصول اطمینان از وجود نظارت بیشتر بر سیستم در عین ایجاد امنیت عمومی داخلی، به این سازمان اجازه داده است تا قراردادهای خود را با شرکای مجری قانون فعلی‌اش تا سه سال تمدید کند.

این سازمان در نظر دارد با افزودن تیم‌های کمک‌رسانی به بی‌خانمان‌ها، مقابله با مواد مخدر و مداخله در بحران، همچنین افزایش استفاده از دوربین‌های امنیتی، بهبود روشنایی محیط و تمیز کردن مکرر ایستگاه‌ها و وسایل نقلیه، طرح ایمنی عمومی خود را به پیش برد که خواستار رویکردی لایه‌ای و انسان‌محور است که باعث امن‌تر شدن سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر برای کارکنان و کاربران آن می‌شود.

هیئت‌مدیره اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس همچنین در راستای حصول اطمینان از سازگاری اقدامات برنامه‌ریزی‌شده با مأموریت و ارزش‌های ایمنی عمومی موردنظر، سیاست‌های پلیسی جدید غیرمتعصبانه را به منشور اخلاقی خود افزوده که در آن تأکید شده است همه کاربران حمل‌ونقل عمومی حق دارند در زمان استفاده از سیستم تردد شهری تجربه‌ای ایمن، موقرانه و انسانی داشته باشند. این سازمان در راستای تحقق هدف خود به آموزش صدها سفیر ایمنی پرداخته است که در کنار مأموران امنیتی وظیفه بهبود تجربه کاربران و برقراری امنیت عمومی را برعهده دارند.

افزایش ایمنی کاربران حمل‌ونقل عمومی در لس‌آنجلس

اداره حمل‌ونقل شهری خاطرنشان کرد که به‌طور قطع این سیستم از چالش‌های اجتماعی گسترده‌تری که در سراسر شهر دیده می‌شود مصون نیست، اما سازمان بر تعهد خود برای اجرای تمام اقدامات لازم به‌منظور بهبود تجربه کاربران حمل‌ونقل برای داشتن سفرهای درون‌شهری ایمن و دلپذیر پایبند است، ایمنی کارکنان و کاربران را اولویت اول خود قرار داده است.

این سازمان از حضور یک تیم مخصوص از افسران امنیتی در سیستم اتوبوس‌رانی شهر به‌عنوان پیشرفتی مهم در مسیر تحقق اهداف طرح ایمنی عمومی خود یاد کرد و افزود: در این طرح از واکنش‌های فعال، اقدامات استراتژیک و رعایت عادلانه قوانین استفاده شده است که کلیدهای حفظ امنیت عمومی به‌شمار می‌روند.

کد خبر 651146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.