رضایت مسافران نوروزی از میزبانی اصفهانی‌ها طبق نظرسنجی‌ها / لزوم توجه به اقتصاد گردشگری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به انجام نظرسنجی‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر توسط این معاونت گفت: این اقدام به‌طور مستمر در مراکز گردشگری، باغ فدک و پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود که نتیجه آن تاکنون حکایت از رضایت مسافران از میزبانی شهر و شهروندان اصفهان دارد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۲، طبق تجربه سال‌های گذشته و برنامه‌های انجام شده، خدمات بسیار مناسبی را به مسافران و شهروندان ارائه کرد.

وی افزود: در حوزه برنامه‌ریزی چند اقدام در راستای کمک به ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان انجام شد و با تلاش و همکاری اداره کل نوسازی و تحول اداری و سازمان فاوا، «اپلیکیشن اصفهان من» راه‌اندازی شد که معتقدم بخشی از رضایت گردشگران به‌دلیل ارائه این نوع خدمات الکترونیک بود که به‌راحتی از آن استفاده می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در اپ اصفهان من، ۱۶ خدمت برای گردشگران فراهم شده است، خاطرنشان کرد: مسیریابی مراکز اسکان، دریافت اطلاعات رویدادهای فرهنگی شهر، اطلاعاتی درباره پارکینگ‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مراکز گردشگری شهر، مسیریابی‌ها و سایر ابزارهای لازم برای مسافران در این اپلیکیشن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن اصفهان من تا روز گذشته _سه‌شنبه هشتم فروردین_ حدود ۱۴ هزار نصب داشته است، اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که اگر خدمتی به‌صورت مناسب ارائه شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد و هدف این است که بتوانیم خدمات الکترونیکی شهروندی را در اپ اصفهان من توسعه دهیم.

ابراهیمی با اشاره به انجام نظرسنجی‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تصریح کرد: این اقدام به‌طور مستمر در مراکز گردشگری، باغ فدک و پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود که نتیجه آن تاکنون حکایت از رضایت مسافران و گردشگران از میزبانی شهر و شهروندان اصفهان داشته است.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری است که باید خدمات مناسب و ویژه‌ای به شهروندان و گردشگران خود ارائه دهد که برای نوروز ۱۴۰۲ این موضوع اتفاق افتاد، اضافه کرد: اقتصاد گردشگری، یک عامل بسیار مهم برای رشد شهر است و هرچه بیشتر برای میزبانی شایسته از مسافران تلاش شود، به اقتصاد شهر کمک خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان افزود: در فرایند بازنگری برنامه راهبردی «اصفهان ۱۴۰۵» حوزه گردشگری به‌صورت ویژه دیده شده است و با همکاری حوزه‌های مرتبط همچون خدمات شهری، فرهنگی و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، هدف‌گذاری لازم انجام شد؛ در تدوین لایه سیاست‌ها و راهبردها نیز قصد داریم به‌صورت متمرکز به این موضوع ورود و از ظرفیت گردشگر و تأثیر آن روی حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی شهر استفاده کنیم.

کد خبر 650933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.