تلاش کردیم حق میزبانی را به‌خوبی ادا کنیم

شهردار اصفهان گفت: در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر تلاش کردیم حق میزبانی از مسافران نوروزی را به خوبی ادا کنیم و انتظار داریم آن‌ها نیز به‌عنوان میهمان رعایت حال میزبان را کنند و لحظه‌های خوبی را در اصفهان بگذرانند.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته مسافران زیادی، اصفهان زیبا را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری اصفهان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ افزود: در این مدت تلاش شد برای اسکان گردشگران، امور فرهنگی و زیباسازی خدمات و برنامه‌های خوبی برای مسافران ارائه شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این رویدادها و برنامه‌ریزی‌ها انعکاس و بازتاب خوبی داشته و شور و نشاط در شهر را دوچندان کرده است، تصریح کرد: این موضوع هم از لحاظ فرارسیدن بهار طبیعت و هم از نظر خدماتی که برای زیباسازی انجام شده است، هویدا و نمایان است.

وی گفت: گاهی گزارش‌هایی داده می‌شود که چندان ملموس و نمایان نیست اما فعالیت‌ها و اقداماتی که شهرداری اصفهان انجام می‌دهد، این ویژگی را دارد که صفحه نمایش آن در سطح شهر مشخص است و مردم می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

قاسم‌زاده ادامه داد: تمام این زیبایی‌ها با تلاش و همت صدها نفری کارکنان شهرداری به‌وجود آمده است؛ همان افرادی که از تعطیلات نوروزی خود گذشته‌اند و پای کار کلان‌شهر اصفهان ایستاده‌اند.

وی با تقدیر از نیروهای شهرداری، راهور، فراجا، میراث فرهنگی، هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط افزود: همه این عزیزان دست به دست هم دادند تا اصفهان حق میزبانی خود را به خوبی ادا کند.

شهردار اصفهان تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: امسال شرایط ویژه‌ای را به دلیل همزمانی نوروز و رمضان داریم، بنابراین بسترهایی فراهم شد تا بهانه‌ای برای روزه‌خواری علنی در سطح کلان‌شهر اصفهان نباشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه اداره اماکن فراجا مکان‌هایی را برای پذیرایی از میهمانان معرفی کرد، شهرداری اصفهان نیز در محل‌های پر رفت و آمد همچون میدان امام (ره)، فضاهای محصوری را برای تغذیه مسافران که عذر شرعی دارند در نظر گرفت.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر تلاش کردیم حق میزبانی از مسافران نوروزی را به خوبی ادا کنیم و انتظار داریم آن‌ها نیز به‌عنوان میهمان رعایت حال میزبان را کنند و لحظه‌های خوبی را در اصفهان سپری بگذرانند.

کد خبر 651030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.