آماده‌باش ستاد سیل در منطقه ۹ شهرداری اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و احتمال سیلاب، ستاد سیل این منطقه در قالب هفت اکیپ در آماده‌باش کامل است تا از هرگونه آب‌گرفتگی احتمالی جلوگیری کند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با بازدید مسافران نوروزی از مکان‌های گردشگری و تفریحی منطقه ۹ شهرداری اصفهان، واحد پیشگیری از تخلفات شهری منطقه با اکیپ‌های ویژه در حال گشت‌زنی و برقراری امنیت و آرامش مسافران است.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه دوره‌گردی، دست‌فروشی، تکدی‌گری و برپا کردن چادر در سطح منطقه خلاف انضباط شهری است، افزود: از روز یکم فروردین سال جاری تا روز گذشته، سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه، هفت متکدی و ۱۸ دست‌فروش و دوره‌گرد از سطح این منطقه به‌ویژه در اطراف منارجنبان و کوه آتشگاه هدایت و ساماندهی شدند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: مأموران واحد پیشگیری از تخلفات شهری به ۱۹ مسافر که اقدام به برپایی چادر در بوستان‌های مهر، شفق، اطراف بناهای تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه کرده بودند، در راستای برقراری نظم شهری، تذکر دادند و چادرها توسط مسافران جمع‌آوری شد تا در محل‌های مناسب اسکان یابند.

وی اضافه کرد: دو اکیپ گشت راهنمای مسافران نوروزی که به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند، از ابتدای فعالیت ستاد هدایت جنت تا کنون، ۱۲۵ مورد راهنمایی مسافران را انجام داده‌اند.

قاضی‌عسگر ادامه داد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و احتمال سیلاب، ستاد سیل این منطقه در قالب هفت اکیپ در آماده‌باش کامل است تا از هرگونه آب‌گرفتگی احتمالی جلوگیری کند.

کد خبر 650957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.