تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

فیلیپس پرفروش‌ترین مارک سرخ کن در بازار ایران محسوب می‌شود که مدل‌های خوش‌ساخت و با کیفیتی با طراحی‌های منحصربه‌فرد،‌ امکانات پیشرفته و فناوری پخش حرارت اختصاصی عرضه می‌کند.

استفاده از سرخ کن بهترین راه برای پخت وعده‌های غذایی سالم و رژیمی است. کاهش میزان استفاده از روغن، سرعت پخت بسیار زیاد و پخت یکنواخت، مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه محبوب و کاربردی هستند.

قیمت سرخ کن نیز در مقایسه با سایر دستگاه‌های پخت و پز مناسب و به‌صرفه است و در کل از مجموعه‌ایی از مزیت‌ها و امکانات بهره می‌برد. علاوه‌بر فیلیپس، نینجا، دلونگی، سنکور، تفال و الکترولوکس نیز در این بازار فعالیت زیادی دارند و اعتبار و شهرتی جهانی کسب کرده‌اند.

HD9270 و HD9280 دو مدل از بهترین سرخ کن‌های فیلیپس به‌شمار می‌آیند که دارای امکانات بسیار زیاد و قابلیت‌های پیشرفته و اختصاصی فیلیپس هستند و با توجه به سطح عملکردی که دارند از قیمت مطلوبی بهره می‌برند.

به همین واسطه، در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های این مارک هلندی نیز قرار می‌گیرند. در ادامه به تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ می‌پردازیم و مهم‌ترین ویژگی‌های آنها را بیان خواهیم کرد.

اصلی ترین تفاوت های سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

همان‌طور که اشاره شد، ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ دو سرخ کن درجه یک از برند فیلیپس هستند. فیلیپس مانند سایر سرخ کن‌های درجه یک خود، در این دو دستگاه نیز از فناوری پخش حرارت Rapid Air استفاده کرده است.

این فناوری علاوه‌بر پخت سریع و یکنواخت غذا، بو را هنگام پخت پخش نخواهد کرد. قالب طراحی استفاده‌شده در سرخ کن فیلیپس 9270 و 9280 نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و هر دو محصول از جنس پلاستیک فشرده ABS هستند و در دو رنگ «سفید» و «مشکی» عرضه می‌شوند.

  • اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ «بهره‌مندی از سیستم iot» است. این فناوری فقط در دستگاه HD9280 مورد استفاده قرار گرفته است و شرایط اتصال به وای فای را فراهم می‌کند.

با نصب اپلیکیشن اختصاصی فیلیپس می‌توان به راحتی دستگاه HD9280 را از راه دور و از طریق گوشی همراه تنظیم و کنترل کرد. این قابلیت خیلی جذاب و بسیار کاربردی است و آشپزخانه‌تان را هوشمند و به روز می‌کند.

در این اپلیکیشن دستورات پخت متنوعی دیده می‌شود که استفاده از آنها فرایند آشپزی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. از طرفی سرخ کن HD9280 برنامه‌های پخت درج شده بر نمایشگر لمسی دستگاه را نیز دارد.

سایر امکانات و قابلیت‌های سرخ کن فیلیپس HD9270 و HD9280 تفاوت چندانی ندارند. سرخ کن هوشمند فیلیپس HD9280 دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات است؛ مدل HD9270 نیز با همین قدرت عمل می‌کند.

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

تفاوت سرخ کن فیلیپس 9280 و 9270 : ظرفیت

ظرفیت سرخ کن فیلیپس HD9280 و HD9270 نیز اختلاف زیادی ندارد. سرخ کن فیلیپس HD9270 دارای ظرفیت ۶ لیتر و کاسه استفاده‌شده در سرخ کن فیلیپس HD9280 دارای گنجایش ۶.۲ لیتر است.

هر دو سرخ کن، مناسب برای پخت غذای ۴-۷ نفر هستند. محفظه سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ و ۹۲۷۰ کشویی است و کاسه آنها قابلیت جدا شدن از دستگاه دارد. کف این کاسه توری‌شکل طراحی شده است.

هنگام پخت، تمام سطح دستگاه به‌صورت کامل بسته می‌شود و فناوری Rapid Air شروع به فعالیت می‌کند. این فناوری و مکانیزم عملکرد آنها، دستگاه ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰ را در دسته سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس قرار می‌دهد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۸۰ و ۹۲۷۰ دارای پنل کنترل مشابهی هستند.

پنل کنترل سرخ کن فیلیپس 9270 و 9280

پنل استفاده‌شده در این دو دستگاه لمسی و دارای نمایشگر LCD با ۷ دستور پخت کاربردی است. این پنل کنترل بسیار حرفه‌ای طراحی شده است و امکانات پخت آن به این شرح است:

  • Fresh fries: سیب زمینی سرخ‌شده
  • drumsticks: ران مرغ (سرخ‌شده یا کباب)
  • Whole fish around: ماهی
  • Cake: کیک
  • Frozen potato based : سیب زمینی منجمد (نظیر سیب زمینی خلالی منجمد - کراکت سیب زمینی - سیب زمینی توپی)
  • Meat chops: پخت تکه‌های گوشت (بدون استخوان)
  • Mixed vegetables: مخلوط سبزیجات

هر دو دستگاه قابلیت اعمال دستورات پخت شخصی و تنظیم دستی زمان و دمای پخت دارند. سرخ کن HD9280 با توجه به بهره‌مندی از قابلیت اتصال هوشمند، دارای قیمت بیشتری است.

تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۲۷۰ و ۹۲۸۰

سرخ کن خوب از کجا بخرم؟

همان‌طور که مشاهده کردید، سرخ کن HD9270 و HD9280 امکانات مشابهی دارند و تنها یک تفاوت در آنها دیده می‌شود. با خرید هر کدام از این دو محصول، صاحب یک دستگاه قدرتمند و با کیفیت با سطح کیفی یکسان خواهید بود.

اگر به دنبال یک سرخ کن هوشمند هستید، قطعا مدل ۹۲۸۰ بهترین پیشنهاد برای شما است. اما اگر از قابلیت اتصال به گوشی و کنترل از راه دور استقبال نمی‌کنید، مدل ۹۲۷۰ را بخرید.

سرخ کن از جمله محصولاتی است که قیمت ثابتی در سراسر فروشگاه‌های ایران ندارد و قیمت آن وابسته به نوسانات ارز است. به همین واسطه خرید آن با قیمت مناسب از سراسر مناطق ایران کار آسانی نیست.

جزیره قشم مناسب‌ترین مکان برای خرید لوازم خانگی اصل است. مراکز خرید قشم و درگهان مملو از لوازم خانگی برندهای معتبر بازار از جمله فیلیپس است و سرخ کن در لیست پرفروش‌ترین محصولات این دو شهر بزرگ قرار می‌گیرد.

از آنجایی که دسترسی به قشم و درگهان برای همه افراد امکان‌پذیر نیست؛ بهتر گزینه، خرید اینترنتی از قشم است.

بوهیر یک سایت فروشگاهی مستقر در جزیره قشم و یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت آن «لوازم خانگی» است که «سرخ کن» از جمله دسته بندی‌های پرفروش آن به‌شمار می‌آید.

این فروشگاه اینترنتی به آدرس www.bohir.ir لوازم خانگی اصل را به فروش می‌رساند. مهم‌ترین مزیت‌های خرید از بوهیر «قیمت‌گذاری ارزان به نسبت سایر فروشگاه‌های اینترنتی» - «ارسال سریع و سالم محصولات» - «تضمین اصالت محصولات» است.

کد خبر 650840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.