تلویزیون هوشمند شیائومی TV S65 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون هوشمند شیائومی TV S65 تقریبا با قیمت ۵۰۸ دلار عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً دو تلویزیون هوشمند از سری S به نام TV S65 و TV S75 عرضه کرد، این دو محصول به صورت رسمی در بازار چینی به فروش می‌رسد. قیمت تلویزیون شیائومی TV S65 تقریباً ۵۰۸ دلار ارزیابی می‌شود، در حالی که نسخه S75 با قیمت تقریباً ۶۵۴ دلار به فروش می‌رسد. در حال حاضر، محصولات یادشده به ترتیب با قیمت تخفیف‌خورده ۴۳۵ و ۵۸۱ دلار عرضه می‌شود.

تلویزیون‌های شیائومی S75 و S65 به ترتیب دارای نمایشگرهای ۷۵ و ۶۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است و از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند. این محصولات به پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A73 مجهز شده است که با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

تلویزیون‌های شیائومی S75 و S65 دارای بلندگوهای استریو دوگانه است که می‌تواند صدای خروجی ۲۵ وات تولید کند و از فناوری Dolby Atmos و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. محصولات یادشده با استفاده از رابط کاربری MIUI TV مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود. گزینه‌های اتصال این محصولات شامل Wi-Fi 6، سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB 3.0 یک پورت Ethernet، بلوتوث ۵.۲ و NFC می‌شود.

کد خبر 650745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.