اسپاتیفای پریمیوم پرداخت با پی پال

اگر هنگام ثبت نام حساب اسپاتیفای پریمیوم از پی پال  PayPal استفاده کنید ، یک راه ساده برای دریافت رایگان اسپاتیفای پریمیوم به صورت قانونی است.

هنگامی که با استفاده از PayPal ثبت نام می کنید، سه ماه اول اسپاتیفای پریمیوم را به صورت رایگان دریافت می کنید.

در صورتی که میخواهید در ایران اسپاتیفای تهیه کنید میتوانید تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای وارد شوید و با پرداخت اشتراک پرمیوم تحویل بگیرید.

فقط به یاد داشته باشید که اگر نمی خواهید هزینه ماهانه را بپردازید، قبل از پایان دوره آزمایشی سه ماهه، اشتراک خود را لغو کنید. برای ثبت نام در اسپاتیفای پریمیوم با استفاده از پی پال، ابتدا مطمئن شوید که یک حساب پی پال تأیید شده دارید. اگر هنوز یکی را ندارید، می توانید به صورت رایگان یکی ایجاد کنید. در اینجا شرکت اسپاتیفای اک چگونگی ثبت نام پی پال را آورده است:

۱. به وب سایت PayPal بروید و روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید. سپس، به سادگی دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

۲. پس از راه اندازی حساب خود، به برگه «نمای کلی حساب» بروید و روی «دریافت تأیید» کلیک کنید.

۳. روش تأیید مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴. اطلاعات خود را ارائه دهید. و سپس «ادامه» را انتخاب کنید.

۵. روی «تأیید» و سپس «ارسال» کلیک کنید.

تأیید حساب پی پال شما معمولاً حدود یک تا سه روز طول می کشد. پس از تأیید حساب پی پال می توانید اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای کنید. شما می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های که اسپاتیفای اک آورده است؛ یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه اسپاتیفای پریمیوم دریافت کنید:

۱. برنامه Spotify را در دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید.

۲. روی تب Premium در گوشه سمت راست پایین صفحه برنامه ضربه بزنید.

۳. روی دکمه «دریافت حق بیمه» ضربه بزنید. سپس به صفحه اطلاعات صورت حساب هدایت خواهید شد.

۴. از گزینه های پرداخت PayPal را انتخاب کنید. سپس Spotify شما را برای تکمیل خرید خود به وب سایت PayPal هدایت می کند.

اگر قبلاً از اسپاتیفای پریمیوم استفاده نکرده باشید، می توانید از این تبلیغات پی پال استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای آزمایش طرح فردی اسپاتیفای پریمیوم استفاده کنید.

هدیه اسپاتیفای پریمیوم با ایکس باکس

اسپاتیفای پریمیوم پرداخت با پی پال

اگر اشتراک ایکس باکس دارید، می توانید از اشتراک آن برای گرفتن هدیه اسپاتیفای پریمیوم استفاده کنید. اگر هم ندارید می توانید برای گرفتن اشتراک Xbox Game Pass Ultimate ثبت نام کنید.

راه دیگر برای دریافت اسپاتیفای پریمیوم رایگان، ثبت نام برای اشتراک Xbox Game Pass Ultimate است. هزینه اشتراک Ultimate 14.99 دلار در ماه است و به شما امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی Xbox، بازی های ابری و پیشنهادات انحصاری را می دهد.

علاوه بر این، یک دوره آزمایشی رایگان اسپاتیفای پریمیوم به مدت چهار ماه دریافت می کنید، اما فقط در صورتی که هنوز آن را امتحان نکرده باشید، می توانید از این هدیه استفاده کنید.

برای استفاده از هدیه ایکس باکس باید مراحل زیر را طی کنید:

۱. برنامه Xbox Game Pass را روی موبایل، رایانه شخصی یا کنسول راه اندازی کنید.

۲. به گالری Perks بروید.

۳. اسپاتیفای پریمیوم را به عنوان امتیاز خود انتخاب کنید.

۴. از آنجا، می توانید با دنبال کردن پیوندی به پورتال Spotify، از نسخه آزمایشی رایگان چهار ماهه اسپاتیفای پریمیوم استفاده کنید. یا می توانید کد QR ارائه شده توسط Xbox را با دوربین گوشی خود اسکن کنید.

پس از آن، کد اسپاتیفای پریمیوم خود را از طریق مرکز پیام Xbox دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید ممکن است تا ده روز کاری طول بکشد تا کد هدیه را دریافت کنید و لازم است کمی صبر و حوصله داشته باشید.

هدیه اسپاتیفای پریمیوم با استار باکس

همه کارکنان و شرکای استار باکس می توانند اکانت اسپاتیفای پریمیوم رایگان داشته باشند. کارمندان استار باکس تا زمانی که در این شرکت مشغول به کار هستند، اسپاتیفای پریمیوم را به صورت رایگان دریافت می کنند.

اگر از طرف داران محصولات استار باکس هستید و از آن خرید کرده اید کد هدیه را اسپاتیفای بگیرید.

اسپاتیفای اک در ادامه نحوه فعال کردن هدیه استار باکس را آورده است:

۱. وارد حساب اسپاتیفای خود شوید. اگر هنوز یکی از آن ها را ندارید، می توانید با مراجعه به وب سایت Spotify به صورت رایگان آن را ایجاد کنید.

۲. به پورتال تأمین شرکای اسپاتیفای بروید و «Get Premium» را انتخاب کنید. روی "موافق" کلیک کنید تا حساب اسپاتیفای خود را به این پورتال پیوند دهید.

۳. در صفحه تأیید، نام خانوادگی و نام کاربری جهانی Starbucks خود را تایپ کنید که کد کشور دو نویسه و شماره شریک شما است.

این قسمت ثبت نام انجام شد! اکنون فقط باید کمی صبر کنید تا اشتراک شما فعال شود؛ این ممکن است تا چند ساعت طول بکشد.

اگر قبل از تبدیل شدن به شریک استار باکس از اسپاتیفای پریمیوم دارید، باید اشتراک خود را لغو کنید. برای لغو اشتراک اسپاتیفای باید ابتدا منتظر بمانید تا دوره صورت حساب فعلی شما به پایان برسد.

پس از اینکه بررسی کردید که حساب شما به نسخه رایگان کاهش یافته است، می توانید به عنوان شریک Starbuck ثبت نام کنید تا اسپاتیفای پریمیوم رایگان دریافت کنید.

هنگامی که حساب رایگان اسپاتیفای پریمیوم خود را راه اندازی کردید، به یاد داشته باشید که حداقل یک بار در ماه از آن برای حفظ وضعیت پریمیوم خود استفاده کنید. در غیر این صورت، حساب شما به نسخه رایگان باز می گردد.

اسپاتیفای پریمیوم پرداخت با پی پال

سخن آخر

شرکت های بسیاری از جمله پی پال، استار باکس، ایکس باکس برای تبلیغات خود کدهای هدیه می دهند. شما بعد از خرید یا ثبت نام این شرکت ها می توانید کدهای هدیه این شرکت ها از جمله اکانت اسپاتیفای پریمیوم را فعال کنید.

شرکت اسپاتیفای اک در کنار شما برای فعال کردن اکانت های هدیه شما است و به شما در این امر کمک می کند. همچنین در صورت نیاز به خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای می توانید از سایت اسپاتیفای اک اقدام کنید.

اکانت های اسپاتیفای اک کاملاً تضمینی است و تا پایان روزهای آخر اشتراک خریداری شده از اسپاتیفای اک از اکانت شما پشتیبانی می کند.

کد خبر 650236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.