گوشی سامسونگ Galaxy M54 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy M54 با نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ و تراشه Exynos 1380 SoC وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23، اکنون بر محصولات میان‌رده خود تمرکز کرده است و اخیراً نیز گوشی Galaxy M54 را در خاورمیانه عرضه کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی هوشمند از تراشه Exynos 1380 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ Galaxy M54 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ Galaxy M54 با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. هنوز شرکت سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نکرده است. البته انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ Galaxy M54 به زودی در بازارهای دیگر عرضه شود.

کد خبر 649592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.