دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (دانلود قسمت 52 جیران) نسخه کامل و با حجم رایگان

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم، دانلود قسمت ۵۲ جیران کامل، دانلود قسمت 52 سریال جیران، دانلود قسمت پنجاه و دوم سریال جیران، دانلود فیلم جیران قسمت ۵۲، دانلود جیران قسمت ۵۲ کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید جیران در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (قسمت 52 جیران). یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

************************

برای دانلود سریال جیران قسمت 52 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران

************************

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (دانلود قسمت 52 جیران) نسخه کامل و با حجم رایگان

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، بهزاد داوری، فرشید صمدی پور، ستایش دهقان، عاطفه غلامپور، محمدهادی قمشی، سیامک حلمی، مهدی بجستانی، عباس ظفری، راستین عزیزپور، فرج گلسفیدی، وحید ندایی، محمدرضا ایمانیان، مرتضی اکبری، هوشنگ قنواتی زاده، محمدهادی تقدیری، شاهد پیوند، سجاد اوسیوند، مهدی دانایی، پویا میاندهی، محمود ساعتی، داریوش اشرفی، فرید یوسفی، ایلیا نصرالهی، شهاب زمردی، وحید رزاقی، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند

داستان سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (دانلود قسمت 52 جیران) نسخه کامل و با حجم رایگان

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود قسمت 5 فصل سوم پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 5 فصل 3 پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (دانلود قسمت 52 جیران) نسخه کامل و با حجم رایگان

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 8 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 8 سریال رهایم کن

************************

بازیگران سریال رهایم کن : محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی.

داستان سریال رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

درباره سریال رهایم کن

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند

دانلود سریال جیران قسمت ۵۲ پنجاه و دوم (دانلود قسمت 52 جیران) نسخه کامل و با حجم رایگان

رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. از جمکه بازیگران این برنامه میتوان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی، ایمان صفا اشاره کرد.

************************

برای دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 16 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود پدرخوانده قسمت شانزدهم

************************

بازیگران سریال پدرخوانده

‎بامیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود فیلم ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب فیلمینو به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم خارجی و ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید.

کد خبر 649430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر رضا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    سریال جیران رو هر کاری کردم باز نشد