دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ (قسمت 14 پدرخوانده)دانلود قسمت چهاردهم پدرخوانده حجم رایگان

دانلود پدرخوانده قسمت ۱۴ چهاردهم، دانلود قسمت 14 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده، دانلود قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده، دانلود سریال پدرخوانده قسمت چهاردهم ۱۴، دانلود پدرخوانده قسمت 14 کامل، دانلود فیلم پدرخوانده مافیا قسمت ۱۴، دانلود قسمت جدید پدرخوانده با حجم نیم رایگان امکان پذیر است.

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ چهاردهم (قسمت 14 پدرخوانده) برنامه رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب میباشد که کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده بازی در این برنامه حضور دارد. لوکیشن این رئالیتی شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو 11 نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، 7 شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود. بازیکنان برای یادگیری بازی جدید یک ماه زمان صرف تمرین کرده اند.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده قسمت 14 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده

************************

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ (قسمت 14 پدرخوانده)دانلود قسمت چهاردهم پدرخوانده حجم رایگان

بازیگران سریال پدرخوانده

کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسین سلیمانی،بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن پور، بیژن بنفشه خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد ( زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروز آذر، محمد نادری، میثم درویشان پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا بابایان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی هنرمندانی هستند که در این رئالیتی‌شو حضور دارند.

داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

درباره سریال پدرخوانده

فصل اول رئالیتی شوی پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب که با حضور بهترینهای مجموعه «شب‌های مافیا» و تعدادی از چهره های جدید آغاز شده بود به پایان رسید.

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ (قسمت 14 پدرخوانده)دانلود قسمت چهاردهم پدرخوانده حجم رایگان

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

برای دانلود سریال جیران قسمت پنجاه و دوم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جیران قسمت 52

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه

داستان سریال جیران

جیران جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه خانوادگی که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم جیران است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ (قسمت 14 پدرخوانده)دانلود قسمت چهاردهم پدرخوانده حجم رایگان

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود فصل 3 پوست شیر قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 5 فصل 3 پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۱۴ (قسمت 14 پدرخوانده)دانلود قسمت چهاردهم پدرخوانده حجم رایگان

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 7 رهایم کن

************************

بازیگران سریال رهایم کن : محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی.

داستان سریال رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

درباره سریال رهایم کن

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند

دانلود سریال مندلورین فصل 3 قسمت 6

برای از بین بردن خستگی یک روز پر کار یا به عنوان سرگرمی یک روز تعطیل، تماشای فیلم یک انتخاب هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد؛ به خصوص اگر فیلمی که انتخاب می‌کنید در ژانر اکشن باشد. در این صورت به معنای واقعی هیجان و بالا رفتن ادرنالین را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل در این مقاله به معرفی فیلم ‌های اکشن سال ۲۰۲۳ پرداختیم. حالا اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که این فیلم‌ها را تماشا می‌کند، می‌توانید اخبار انتشار را از سایت فیلمینو پیگیری کنید. در این سایت امکان دانلود تعداد زیادی از جدیدترین فیلم‌ها برایتان فراهم شده است. پس برای دانلود فیلم خارجی و دانلود فیلم اکشن، فیلم کده را به یاد داشته باشید. ‌امیدواریم از مطالب این مقاله لذت برده باشید و از همین حالا فیلم مورد علاقه خود در سال جدید ۲۰۲۳ را پیدا کنید.

کد خبر 649020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.