افزایش اعتماد و امید میان شهروندان نتیجه فعالیت جهادی مسئولان است

فرماندار شهرستان لنجان گفت: سالروز شهادت شهید باکری در ایام پایانی سال فرصت مناسبی را برای مدیران شهری فراهم کرده است تا عملکرد یک ساله خود را با سیره آن شهید بسنجند تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست با شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر چمگردان با اشاره به سیره و سبک زندگی سردار شهید مهدی باکری، اظهار کرد: شهید باکری از جمله الگوهای بی نظیر برای مسئولان و نسل‌های مختلف به شمار می‌آید که به دلایل مختلف از جمله ولایت‌پذیری، مردم‌داری، مردمی بودن، مدیریت جهادی، سخت‌کوشی و دلسوز مردم بودن در تاریخ ایران اسلامی جاودان و ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه دوران خدمت شهید باکری در سمت شهردار ارومیه حاوی نکات ارزشمندی است، افزود: جمله معروف «خدایا مرا پاکیزه بپذیر» امروز باید سرلوحه زندگی همه ما مسئولان باشد تا با الگوپذیری از سیره مدیریتی این شهید والا مقام با تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت بی منت به شهروندان حرکت کرده تا در پیشرفت و توسعه کشور در گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها را حرکت در مسیر تحقق خواسته‌های به حق شهروندان دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری به دلیل نوع خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کند بیش از دیگر ادارات با مردم در ارتباط هستند و بر همین اساس عملکرد شهرداری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که زمینه ساز افزایش آرامش و آسایش شهروندان باشد.

وی افزایش اعتماد و امید در بین شهروندان را رهاورد فعالیت جهادی مسئولان دانست و اضافه کرد: سالروز شهادت شهید باکری در ایام پایانی سال فرصت مناسبی را برای مدیران شهری فراهم کرده تا عملکرد یک ساله خود را با سیره آن شهید بزرگوار سنجیده و در نهایت این عملکرد را برای شهروندان بیان کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

محمدی اضافه کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده خوشبختانه شهرداری چمگردان موفق شده در حوزه‌های مختلف پاسخگوی مطالبات بر حق شهروندان باشد.

فرماندار شهرستان لنجان تاکید کرد: شهرداری چمگردان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با تمام توان خود در خدمت شهر و شهروندان بوده است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد توسعه روز افزون شهر باشیم.

محمدی گفت: امسال شهرستان لنجان به برکت زمستان پرباران، سرسبزتر از سال‌های گذشته آغوش خود را به روی میهمانان نوروزی گشوده است و به دلیل تقارن این عید باستانی با بهار قرآن و ماه رمضان انتظار می‌رود شهرهای شهرستان لنجان برای میزبانی از این ایام در آمادگی کامل قرار داشته باشند تا انتظار دغدغه‌مندان را نیز تأمین کنند.

کد خبر 648349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.