مراجعه ۱۴ مصدوم چهارشنبه‌سوری به بیمارستان امام موسی کاظم (ع)

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) گفت: در حال سپری کردن آخرین سه‌شنبه سال و چهارشنبه‌سوری هستیم، از یک هفته پیش تا به امروز هفت مورد مراجعه‌کننده داشتیم، اما از صبح تاکنون هفت مورد مراجعه جدید داشتیم که در کل تعداد مراجعه‌کنندگان به ۱۴ نفر رسیده است.

علی‌اکبر جنگجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال سپری کردن آخرین سه‌شنبه سال و چهارشنبه‌سوری هستیم، از یک هفته پیش تا به امروز هفت مورد مراجعه‌کننده داشتیم، اما از صبح تاکنون هفت مورد مراجعه جدید داشتیم که در کل تعداد مراجعه‌کنندگان به ۱۴ نفر رسید.

وی افزود: بیشتر آسیب‌های مراجعه‌کنندگان از ناحیه دست بوده است و سایر مصدومان نیز از ناحیه چشم و تنه و اندام تحتانی آسیب دیده‌اند.

احتمال قطع عضو یک مصدوم

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) با بیان اینکه بیشتر مصدومان در گروه سنی نوجوان قرار دارند، تصریح کرد: از این ۱۴ نفر، برای ۱۲ نفر اقدامات درمانی انجام و مرخص شدند و دو نفر بستری شده‌اند که احتمال دارد یک نفر از آن‌ها به قطع عضو شود.

وی ادامه داد: اگرچه نمی‌توان به‌طور حتم درباره قطع عضو فرد مصدوم اعلام نظر کرد، اما این فرد از ناحیه دست آسیب شدیدی دیده و اقدامات لازم برای او در حال انجام است و در ادامه اعلام خواهد شد که آسیب‌ها به قطع اندام می‌انجامد یا خیر.

جنگجو خاطرنشان کرد: از جوانان و مردم درخواست داریم که در کنار کادر درمان باشند و اجازه ندهند که یک غفلت باعث یک عمر معلولیت و حتی تغییر سرنوشت شود.

وی در خصوص کادر درمان حاضر در بیمارستان، گفت: طبق دستور رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در حال حاضر دستیار فوق تخصص جراحی پلاستیک مقیم بیمارستان و دستیار سال آخر چشم‌پزشکی و متخصصان طب اورژانس و بیهوشی در بیمارستان حضور دارند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اضافه کرد: تعداد کادر درمان و تخت‌ها را نیز افزایش داده‌ایم، اما اگر اتفاقات ناگواری رخ دهد ممکن است این تجهیزات و نیروها کافی نباشد.

کد خبر 647891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.