خریدار عمده ضایعات در تهران توسط بنگاه آرمین ضایعات

ضایعات آهن کاربردهای زیادی داشته و در صنایع مختلفی می توان از آن ها استفاده نمود. بازیافت قراضه های آهنی از تولید آن از طریق سنگ آهن جلوگیری کرده و بدین ترتیب به حفظ ذخایر معدنی نیز کمک شایانی می کند.

خریدار عمده ضایعات در تهران

بنگاه آرمین ضایعات بهترین خریدار ضایعات در تهران بزرگ با خرید بیش از 100 تن ضایعات کارخانجات با تسویه نقدی در خدمت همشهریان عزیزان در تهران میباشد , جهت فروش ضایعات خود به صورت عمده با شماره درج شده در سایت آرمین ضایعات تماس بگیرید.

ضایعات آهن چه کاربردهایی دارد؟

ضایعات آهن کاربردهای زیادی داشته و در صنایع مختلفی می توان از آن ها استفاده نمود. بازیافت قراضه های آهنی از تولید آن از طریق سنگ آهن جلوگیری کرده و بدین ترتیب به حفظ ذخایر معدنی نیز کمک شایانی می کند. قراضه های آهن و ورقه های فولادی این قابلیت را دارند که به صورت نامحدود بازیافت شوند و مجدد مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل آهن یکی از فلزات مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد. یکی دیگر از کاربردهای خرید ضایعات فلزی، صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

ضایعات های آهن کاربردها و مزیت های فراوانی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به دو مورد زیر اشاره نمود:

  • تولیدات صنعتی
  • تولید آهن آلات قوی تر و جدید

تولیدات صنعتی

از ضایعات های آهن در تهران می توان به دفعات در صنعت ساختمان سازی استفاده نمود. این مورد در گروه تولیدات صنعتی قرار می گیرد. می توان گفت در این صنعت حدود 10 الی 15 درصد مصالحی که استفاده می شود از قراضه های غیر فلزی مانند بتن، گچ، سیمان و غیره تامین می شود و مابقی آن در دسته ضایعات فلزی قرار دارد. قراضه های فلزی به کار گرفته شده در صنعت ساختمان سازی، آهن قراضه، آلومینیوم، مس و غیره می باشد.

از ضایعات های آهنی در مواردی همچون ساخت پل و جاده نیز کمک می گیرند. در صنایع دیگری همچون ماشین سازی، ساخت هواپیما نیز کاربردهای فراوانی دارد. یکی از اساسی ترین کارهایی که می توان با قراضه های آهنی انجام داد، بکار گیری آن در صنعت تصفیه آب می باشد. در زمینه ساخت ظروف هم می توان آن ها را استفاده نمود. به این نکته توجه داشته باشید که به کارگیری قراضه های آهن در مواردی که گفته شد بسیار مقرون به صرفه تر از تولید مواد اولیه جدید می باشد.

تولید آهن آلات قوی تر و جدید از قراضه های آهن

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، می توان از بازیافت دورریختنی های فلزی مواد جدیدتر و قوی تر تولید نمود. آهن آلات تولیدی از قراضه ها کیفیت بالاتری نیز دارند. فولاد ضد زنگ به همین طریق ایجاد می شود. از این فلز می توان در صنایع گوناگونی استفاده نمود.

از قراضه های فلزی در صنایعی مانند مجسمه سازی نیز استفاده میکنند. عموما مجسمه های تولید شده از دورریختنی های فلزی را در میادین و محیط های اداری قرار می دهند. به دلیل استحکام بالا، این قراضه ها در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری دارند. در تولید لوازمی مانند مبلمان، میز و صندلی و غیره نیز از آن ها کمک گرفته می شود. ظروف آشپرخانه نیز از دیگر مواردی است که از ضایعات های آهنی تولید می گردند.

خریدار عمده ضایعات در تهران توسط بنگاه آرمین ضایعات

کاربرد ضایعات های آهنی

بسیاری از صنایع برای کاهش هزینه های تولیدی خود از قراضه های آهنی استفاده می کنند. این کار به آن ها کمک می کند تا سود بیشتری کسب نمایند. به این نکته نیز توجه کنید که قراضه های آهنی لزوما دارای کیفیت پایینی نیستند. این نوع از دور ریختنی ها در کیفیت های مختلفی یافت می شوند. کارخانه ها و صنایع تولیدی می توانند با توجه به نیاز خود از قراضه های آهنی با کیفیت مناسب استفاده نمایند. برای مثال در تولید قوطی های مربوط به کنسروها و نوشابه ها از قراضه های آلومینیومی که کیفیت پایین تر و همچنین قیمت کمتری دارند استفاده می شود.

خریدار عمده ضایعات در تهران توسط بنگاه آرمین ضایعات

نتیجه گیری

برای تهیه ضایعات های آهنی می توانید به مکان های مختلفی از جمله قبرستان اتومبیل ها مراجعه نمایید. در این مکان به دلیل وجود ماشین های فرسوده قطعات و قراضه های آهن بسیاری بافت می شود. جایی که ساختمانی تخریب شده است نیز مکانی مناسب برای پیدا کردن دورریختنی های فلزی می باشد. افراد می توانند در منزل خود نیز مقدار زیادی قراضه های فلزی اعم از قوطی های نوشابه، لوازم الکترونیکی معیوب جمع آوری نمایند.

پس از جمع آوری قراضه ها آن ها را دسته بندی می کنند و در نتیجه کارخانجات و صنایع تولیدی می توانند با توجه به نیاز خود و کیفیتی که مد نظر دارند ضایعات مناسب را تهیه نمایند. بازیافت ضایعات آهنی علاوه بر صرفه جویی در تولید مواد اولیه خام به جلوگیری در مصرف و استخراج بی رویه مواد معدنی نیز کمک می کند.

کد خبر 647851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.